Soferu’

Pe o strada’ngusta intr-un vechi oras

P’un isi rupea genunchii ca si copilas

Bleastama si’njura bravu’ cavaler

Ca’l manca in….. spate:  se facu sofer

Si-i dete patronu’ o masina mare

Ca sa poate el, cam orice sa care

S-a avut livrare la magazinas

Situat strategic in cel vechi oras

Sus pe o costisa fara de parcare

Pe unde isi lasa clasa muncitoare

In fie’ce dimineata mijlocu’ de transport

Ighesuind masini care pe unde pot,

Lasand libera, inspre circulare

O banda ingusta si serpuitoare

Pe care incape, cu putin noroc

O masina mica, far’ sa faca POC

Si se chinuia, bravul cavaler

De’l manca in spate sa fie sofer

Sa coboare dealu’ cu masina mare

Ce i-o dete sefu’ spre utilizare

Si nu incapea

Si el claxona

Ca poate venea

Bravul muncitor

Sau cercetator

Ce-i bloca_cararea

Pana la livrarea

Ce’avea de facut.

Timpul a trecut

Si in urma lui

Venind de hai hui

S’adunau masini

Pline de straini

Care’l injura’

Ca nu se misca

Si el claxona.

Pro’pretaru’ venea

Masina-si muta

Bravul cavaler

Ce era sofer

A putut sa plece

Nervii sa-si inece

Intr-o bere rece.

Articolul următor
Lasă un comentariu

14 comentarii

  1. Eu

     /  06/05/2009

    =)))))))))))))))))))))))
    Prea tare.E compozitia ta?

    Răspunde
  2. Eu

     /  06/05/2009

    😆 „Poiato” . „Emineasco” 😀

    Răspunde
    • Athe

       /  06/05/2009

      Auzi bei, io am avut poezii (scrise de tova’) publicate in „Cutezatorii” daaaaaaaaaa??????? 😆

      Răspunde
  3. Eu

     /  06/05/2009

    O, dar vai, ce se intimpla?
    Scuzoaiele mele va rog.
    Ma duc sa-mi dau 2 suturi in fund drept pedeapsa. 😛

    Răspunde
  4. Poiata zilei 🙂

    Răspunde
  5. Eu

     /  06/05/2009

    Nu, dar sunt plin de bune intentii 😆

    Răspunde
  6. Eu

     /  06/05/2009

    Pai si ce daca rosesti? Dupa cita blana vad in poza, oricum nu se observa nimic.Sau se inroseste si aia?

    Răspunde
  7. Ada

     /  07/05/2009

    Imi place ca esti poiata, foarte hazoasa poezia! 🙂

    Răspunde

Lasă un comentariu