Aaaaaa…huh?

E demonstrat stiintific faptul ca prea mult timp liber dauneaza grav coeficientului de inteligenta.  Si ne dete noo statu’ roman o zi libera (sau doo dupa mila sefilor), care zi(le) par sa fi avut efecte dezastruase. Sau o fi fo’ de la mancare si beuturi?

Ca ne intorseram noi bobor harnic, ieri, la munci cu ficatii in depresii, cu borcanele de muraturi sau plasele de lamai la purtator si cu creierii urland de doru’ zilelor trecute. Si ziua mea de ieri se anunta a fi relativ calma. Adicatelea aveam doar de injurat anumiti programatori. Si de asteptat. Si va e clar ca nu mi s-a aratat. Ca cum e obiceiu’ la mine prin birou azi fusa zi de baut si mancat. IAR. Si in plin chef, cam pe la vremea cand ma tenta s-o sterg englezeste, suna telefonu. Fixu’ firmei. Ridic receptoru’ si:

„Alo.”

„Buna ziua.” – o voce de mascul mahmur cu gura plina.

„Buna ziua.”

„Sunt &^%$^%*$ de la ^%$*&^(. Cu cine as putea sa vorbesc despre)(&*^)(?”

„Aaaaaaaa, poftim?”

„Cu cine as putea sa vorbesc despre plati?” (mdea, Hristos a Inviat si pe la noi. Bani n-am, deci…… )

„Ce plati?”

„Pai situatia pe care ati dat-o vineri” aaaa upsyyyyy, stai ca asta nu vrea bani. Nasol.

„Cu mine, ce-i cu ea?”

„Pai mi-ati trecut acolo ca ati platit 51541 si mie imi apar doar 1434.”

„Un moment sa verific.” Ma holbez la situatie, da’ nu vedeam nici sa ma tai cifrele pe care le zicea nenea. Adica cifrele pe care le intelegeam eu. Ca se trezise nea’ sa sune pe singuru’ telefon din birou care are un defect la difuzor. Si io oricum is cam fudula de urechi…….

„Cat spuneati ca ar trebui sa am platile?”

„Pai 41613456. Ce modific?”

„Pai acolo.”

„Da, deci n-o sa mai aveti 124433 o sa aveti 41135.” Ma holbez la cifre si nimic nu semana cu ce ziocea nenea.

„Aaaaaaa, nene, mata’ un’ te uiti? Zi si mie sa ne uitam in acelasi loc.”

„Ma scuzati, am gresit eu. Da’ refaceti situatia si mi-o trimiteti iar?”

„Da, cum sa nu. In 5 minute o aveti.”

Deci, modificat o cifra, trimis mail si vazut de vite in continuare. Dupa vr’o 3 minute suna iar telefonu’.

„Alo.”

„Buna ziua.”  – aceeasi voce de mai sus.

„Buna ziua, spuneti.”

„Cu cine pot sa vorbesc despre plati?”

„Cu mine, spuneti.”

„Pai e o problema la plati.”

„Iar?”

„Aaaaa, mi-ati retrimis situatia?”

„Da, acu’ 3 minute.”

„Aaaaaaa, n-am vazut. Da’ ma uit acuma. Ca nu mi-a intrat.” (si nici nu ti-a iesit?)

Am terminat discutia cu nea’ fomfu’ si ma intorc la programu’ meu de blagoslovit programatori/ISP/si altii si de asteptat. Si a durat fericirea asta vr’o juma de ora. Ca a venit sefa’mea. Si io eram in plina criza de isterie. Si regretam amarnic monitoru’ ala cu ecranu’ de sticla. Si-mi doream din tot sufletu’ sa pot sa dau cu PC-ele de Terra. Si ma intreaba sefa duios:

„Ce faci?”

„Stau. Si astept.”

„Pai mai ai de lucru’ la aia?”

„Mai am. Imi mai tre’ un formular, dupa care pot sa-l pun sa verifice.”

„Pai ce formular iti mai trebe?”

„Ala care-i la dumneavoastra. 😀 „

„Pai hai ca ti-l aduc.”

Si vine sefa’mea cu formularu’ si se aseaza langa mine. Iau hartzoaga, imi aprind o tigara, si ma pun pe asteptat. Sefa’mea mai avea putin si-mi dadea in cap.

„Pai de ce nu faci ala?”

„Pai merge prost netu’. Tre’ sa astept sa se incarce.”

„Si cat dureaza?”

„Aaaaaaaaaaa. Pai depinde. Daca nu se blocheaza, nu mult.”

A stat sefa’mea langa mine vr’un ceas, a fumat vr’o 3 tigari, s-a plictisit si a plecat acas’. Si a ramas sa termin alea azi. Ca dimineata merge netu’ mai repede. Si mi-a si reusit. Ca doar deh, azi nu-i marti.

Articolul precedent
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Eu

     /  22/04/2009

    Hai cu neata si aci’.
    Ieri a fost marti nu?

    Răspunde

Lasă un răspuns

