Vise……

Paris. Noapte. Luna plina. Pe strazi e o liniste sinistra, aproape palpabila. Niste umbre se strecoara pe langa ziduri. Aproape de miezul noptii linistea se sparge bursc.  Vr’o suta de oameni sunt arestati. Si toata lumea stie ca vor fi schingiuiti. E vineri, 13 octombrie 1307. Filip cel Frumos a dispus arestarea Cavalerilor Templieri.

Ciudat, in visul meu eu sunt Filip ce Frumos si cavalerii templieri sunt programatorii unei anumite firme de softuri, care firma a facut un anumit site pentru o anumita institutie (publica) care site ma face cu nerviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Si m-am trezit dimineata salivand la gandu’ ca as putea sa-i leg pe fiecare in parte (programatori adica) de sitele ala si sa le dau cu cifrele in cap pana li se invinetesc talpile.

Sa va mearga bine azi! Si mie.

Later edit. Sitele se mica_ca ochiu’ mortului. Am pierdut datele de 3 ori. Si acu’ nu mai pot sa intru.  Si azi tre’ia sa trimit o raportare. Viitoru’ suna roz, si imi doresc din ce in ce mai mult sa fiu singura 5 minute cu susnumitii programatori intr-o camera izolata fonic😈

Later later edit: CUMPAR ARUNCATOR DE GRENADE

Later later later edit: CUMPAR UN TANC.

Later later later later edit: UN NUMAR DE TELEFON DE LA MOSSAD, YAKUZA, TALIBANI, MAFIA RUSEASCA ARE CAREVA?

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

13 comentarii

  1. Eeeee… Buna dimineata!
    Te rog frumos sa inchizi subiectul ca de-abia mi-am refacut nervii tociti cu astia cu site-ul meu, profesionistii🙂

    Răspunde
  2. Eu

     /  15/04/2009

    Buna seara si Doamne ajuta😀
    Numai sa faci un film .

    Răspunde
    • Athe

       /  15/04/2009

      Film nu fac. Ca nu-s in aemenea hal de tuta sa le dau astora de la politie probe moca😀

      Răspunde
  3. Eu

     /  15/04/2009

    Nu bre, ca il difuzezi in circuit inchis.Doar noua, astia de incredere😛

    Răspunde
  4. Eu

     /  15/04/2009

    Ar fi o treaba.

    Răspunde
  5. aidi neata! da’ de ce sa te inchizi singura ???? mai bine inchide-i pe ei intr-o camera dimpreuna cu o turma de purici… :)))

    Răspunde
    • Athe

       /  16/04/2009

      Cre’ ca o sa-i inchid intr-o camera plina cu albine nervoase😈

      Răspunde
  6. bune si-alea, bune! sigur n-or mai face reumatism.. :)))

    Răspunde
    • Athe

       /  16/04/2009

      Si daca arunc si neshte uraniu radioactiv in camera poate se fac si astia albinutze.

      Vrea cineva miere?

      Răspunde
  7. de albine? :)))

    Răspunde

Lasă un răspuns

