Oaia roz

Era odata un imparat. Si imparatul asta avea o turma de oi. Din toata turma era o oaie care o iubea cel mai mult,pentru ca era roz. Intr-o zi afla ca s-a pierdut oaia roz. Cei 3 feciori pe care-i avea hotarasc sa o caute. Cel mai mare din ei se duce la taicasu si-i zice:

-Tata iti promit ca o s-o caut peste tot!

O cauta in toata padurea o saptamana,doua. Se duce la taicasu si-i zice:

-Tata imi pare rau,n-am gasit-o oricat as fi vrut!

Fiul mijlociu se duce si el la taicasu si-i zice:

-Tata,eu iti promit ca n-o sa te dezamagesc si o sa gasesc oaia ta roz! Cauta si acesta si prin padurile vecine,o saptamana,doua…chiar o luna…se duce la taicasu si-i zice:

-Tata,iarta-ma ca te-am dezamagit…n-am gasit-o!

Si in sfarsit ii vine randul si fiului cel mic.Ii zice lu taicasu:

-Tata,sa stii ca nu ma las pana nu-ti gasesc oaia roz! Fiul cel mic o cauta in lung si-n lat in toata tara si se intoarce dupa un an acasa.Se duce la taicasu si-i zice:

-Tata,am fost chinuit,am umblat prin frig,prin munti,in toata tara,in speranta ca o sa-ti gasesc oaia ta roz. Si…..n-am gasit-o!

Pai ba baieti, n-ati cautat unde trebe. Uite oaia roz:

securedownload

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. care mah, ca e neagra!!! si are si uachelari de suare! :)))

    Răspunde
  2. Eu

     /  14/04/2009

    ‘Na searaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
    In primul rind muuuuuuuuuuu.
    In al doilea rind ocserver are dreptate.Oaia e aia in negru.

    Răspunde
  3. Athe

     /  15/04/2009

    Scuzati baietzi, martea nu vad chiar bine 😳

    Răspunde
  4. mai sunt si trei ceasuri rele, alea-alea… :)))

    Răspunde
  5. :)) nu ma pot opri din ras

    Răspunde
  1. 2010 in review « Blog din Ţara Bârsei

Lasă un răspuns

