Plang! Si beau!

Stau si cujet la ziua de ieri.  Incerc sa-mi dau seama ce-ar fi trebuit sa fac sa nu ajung in starea asta. Deci, imbracat de dimineata vag mai elegant decat joi, ca aveam programata o iesire cu o prietena.  Mi-a fost putin cam rece pana am ajuns la munca, dar nu foarte exagerat. La munca toate bune si frumoase, am descoperit o chestie care are daru’ de a face din saptamana viitoare saptamana patimilor pentru subsemnata, dar nimic nu prevestea ce o sa se intample mai tarziu. S-a facut de ora tri, mi-am luat pretina si ne-am carat la o bere.  Greseala numaru unu: ne-am aciuat pe o terasa. Greseala numaru doi: am baut bere. Rece. Greseala numaru tri: e putin mai lunga. Deci, pe la jumatea berii ma manca’n dos sa sun un prieten, care prieten promite solemn ca ma suna intr-o ora, o ora jumate sa-mi explice cam pe unde se afla si daca are timp sa ne tina companie la descantat berea. Asta a dus la greseala numaru patru: mi-am mai luat o bere. Tot rece (alt soi nu aveau).  Dupa vr’o ora ma suna susnumitu’ prieten si-mi explica_ca pelerinarile lui mai dureaza cel putin doo ore. Drept urmare……… m-am carat acas’. Numa caaaaaaaa, m-a prins ploaia. Si io eram in pantofi decupati. Si umbrela mea era cuminte, langa imprimanta, la munca.  Greseala numaru cinci: mi-am aprins o tigara in dormitor, ca ma apucai de cetit ceva si mi-a fost lene sa ma duc in bucatarie. Si am deschis geamu’. Si am uitat sa-l inchid.

Si de azi dragutza dimineatza plang d’a proasta fara motiv, si-mi curge nasu’ si am racit si beau ceaiuri fierbinti si fervexuri de capatat. Si nu ma mai jooooooooooc :((

Articolul precedent
Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. Sanatate ! (Si virtute)

    Răspunde
  2. Nu te-ai invatat de data trecuta! Ce sa-ti fac… ai si baga fervex, porto, ia-o de la capat 🙂

    Răspunde
  3. ai=ia 😀

    Răspunde
  4. Lia

     /  11/04/2009

    Salutare, Athe 🙂
    Da’ ai facut-o femeio, nu te-ai jucat 😆
    Vikend calduros, fain si cat mai fara stranuturi si lacrimari, sa ai 🙂

    Răspunde
    • Athe

       /  11/04/2009

      Sar’na Lia. Se pare ca o sa fie un uiched tare calduros….. cu ceva febra.

      Răspunde
  5. Eu

     /  11/04/2009

    Hello.
    Offfff, ai zice ca trebuia sa te inveti minte.Baga ceaiuri , vitamina C.La mine functioneaza extraordinar de bine oscilococcinum.
    Multa multa sanatate.

    Răspunde
    • Athe

       /  11/04/2009

      Pai asta fac. Am trecut de la portocale la lamai. Oi vedea maine in ce stare de hal ma trezesc……

      Răspunde
  6. Ada

     /  11/04/2009

    Iar? Mandro… ce ti-am zis eu cu tinctura aia de propolis?! Of… parca esti de guma, asa repede racesti… ntz, ntz! Sanatate! :*

    Răspunde
    • Athe

       /  12/04/2009

      Sti ce? N-am racit toata iarna. Acu’ tre sa scot parleala 😦

      Răspunde

Lasă un răspuns

