Mingea e pentru afara!

Aseara am avut parte de o vizita de pretinie de la sor’mea si compania. De cand a intrat pe usha, ma mere a luat pe inventar nepotu’ propr’etate personala, cumnatu-mio s-a apucat de cautat nush’ ce, si io m-am apucat de program de cafea, tutun si barfa cu sor-mea. In plin program de bahaiala se aude dinspre sufragerie: „Goooooooooooooooool” o bufnitura si zdranganit de geamuri. Si s-a inchis usha. Deci clar! Pustiu a descoperit besha (adica mingea). Ne-a trecut sperietura la amandoua, am continuat programu’ de ha ha hi hi inca vr’o 5 minute fara sa bagam de seama ce face pustiu’, ca doar era pe inventaru’ bunicii, cand ma trezesc cu una bucata minge de plaja in cap. Dupa care a cazut peste cana mea de cafea, care mi-a cazut in poala. Noroc ca m-am obisnuit sa beau cafeaua rece. M-am hotarat sa bat in retragere si m-am postat in fatza monitorului, sa vaz si io ce mai zice loomea. Si cum ma cruceam eu gandindu-ma ca iespresia „Presedintele Romaniei, Alteta sa regala principele Radu Hohenzollern Veringen Duda” suna aiurea m-am trezit cu o vaga durere in ceafa. Si am crezut ca mi-a venit o idee. Da am auzit iar „Gooooooooooool” si o besha tzopaia vesela langa scaunu’ meu. Deci e clar, seara de folbal minut cu minut. Ma ridic, ii arunc mingea pustiului, si susnumitu’ ii arde un shut de ajunge (mingea adeca) langa usha de la intrare. Ma duc sa fumez o tigara, poate- poate imi scade si mie pulsu’ si reusesc sa scap vie dupa vizita pushtiului. Pe la jumatea tigarii iar „Gooooooooool” dupa care fleoshc. Scot capu’ de dupa usha si vad mingea care se holba la mine din tigaia plina cu ulei. Rectific, tigaia era plina cu ulei inainte sa ajunga mingea acolo, ca dupa uleiu’ era intins pe aragaz/faianta/parchet/usa de la camara/dulapu’ de vase. Si cre’ ca io eram vag albastra la fatza ca ma mere se uita la mine cam speriata. Cu ocazia asta s-a terminat episodu’ „pustiu si mingea” de ieri, ca-cumnatu’mio i-a confiscat-o.

Amu’, nu pot sa ma supar prea tare ca pustiu n-are decat doi anishori si nu pricepe chiar tot. Si numa’ io stiu cate vaza/lustre/bibelouri d’a lu’ mama au decedat din motiv de cuplu format din subsemnata si besha. Geamuri nu-mi aduc aminte sa fi spart, da’ promit ca cercetez problema.

Tu ce-ai spart cu mingea prin casa?

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

15 comentarii

  1. Neatzaaaa
    Eu? Nimic, am fost cu copil cuminte si cu minte😛

    Răspunde
  2. Doamne fereşte, acum am văzut că am comentat fix unde nu trebuia!

    Scuze.😀

    Răspunde
  3. Eu

     /  10/04/2009

    Buna ziua.
    Na, uite, eu n-am spart nimic prin casa.Ma jucam cu mingea numai pe afara.

    Răspunde
  4. Eu

     /  10/04/2009

    Sa-i.
    Eu am nasul mare din nastere😛
    N-am zis ca n-am spart nimic, da’ n-am spart cu mingea😀

    Răspunde
  5. Eu

     /  10/04/2009

    Pai normal ca da😀

    Răspunde
    • Athe

       /  10/04/2009

      Pai baba frumoasa (pan’ la operatiile estetice) si copil cuminte nu s-au prea vazut😀

      Răspunde
  6. Eu

     /  10/04/2009

    Ba sa stii ca eu eram copchil destul de cuminte ( si modest, tine minte) , dar tot mai faceam timpenii.Daca stau sa ma gindesc bine, cele mai mari prostii le-am facut la batrinete.

    Răspunde
  7. Mihi

     /  10/04/2009

    Eu am spart bibelou dupa televizorul din sufragerie a lu matusa’mea, care era un cal naravas, dar l-am doborat eu. ups :)) dupa o centrare de-a lu unchiu’ care evident a dat vina pe mine, altadata am mai doborat perdeaua cu tot cu draperie ma credeam mare manuitor de minge dar se pare ca nu e asa :))

    Răspunde
  8. cata055

     /  12/04/2009

    Eu nu am spart in casa dar am spart afara… geamuri multe si la mine si la vecini cu diferite mingi…
    Si cu arcu’ , cand eram mare Robin Hood.:D

    Răspunde

Lasă un răspuns

