Daca te manca………..

Tre’ sa te scarpini, nu?

Va povesteam acu’ o saptamana cum am vrut io sa ma catzar in turnu Bisericii Negre si cum n-am reusit, da’ cum is io incapatzanata si cum o sa ma catzar saptamana asta. Eh, saptamana asta am inceput-o in forta cu o criza de rinichi ce parea sa-mi schimbe „putin” planurile.  Si mi-am promis io mie ca, daca pana joi nu zburd ca un mielusel pe campiile patriei, stau cuminte la nivelu’ Terrei si nu ma mai catzar in nici un turn.  Inconstienta din mine in schimb, vroia in turn. E drept ca a ajutat-o putin si una bucata prietena propr’etate personala. Una peste alta, ieri pe la doisp’ce si un cart pazeam din nou intrarea in turnu’ Bisericii Negre.

Deci trebuit urcat io in turnu’ asta: 100_2967

pe niste scari de genu’ asta: 100_2984care se invarteau in juru’ stalpului asta:

100_2985pana in varfu’ turnului. Norocu’ meu ca sub ceas (uitati-va la poza cu turnu’ ) e o terasa despre care, spre rusinea mea nu stiam ca exista …… pana saptamana trecuta. Drept urmare… pauzaaaaaa ca trebuia sa coboare ai’ d’au urcat pan’ la clopot. Eh, cand am ajuns aici am facut o greseala. Adicatelea m-am uitat sa vaz si io cu ochii mei pe unde urcasem. Si am vazut asta: 100_2986si mi s-a cam taiat macaroana. Ca aveam io o vaga impresie ca_coborarea o sa fie mai grea decat urcarea, da’ nu m-am gandit cat de grea.  Motiv pentru care am renuntat sa mai urc inca un rand de trepte ca ale prezentate mai sus.  Dar, cum ma’mzel pretena prop’retate personala sta mai bine la capitolu’ tupeu decat mine, ta na na naaaaaaaaaaaaaa, va prezint talanga, pardon, clopotu’:

100_3018

100_3023

Am reusit sa cobor scarile pe picioare, ceea ce e o minune.  Problema e ca pe la vr’o 7 sara asheeeeee a inceput sa ma incerce o durere pe la shale. Si amu’ merg ca robokop negresat. Ca daca m-o mancat m-am scarpinat. Si amu’ trag. Sa-mi fie de bine.

PS, S-AU DESCHIS TERASELEEEEEEEEEEEEE. Si am reusit sa ma bronzez. Pe juma’ de fatza.

Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Da’ ce clopot frumos!!!Cel mai clopot! 🙂
    Da’ ce scari sexoase, numai curbe! Si a fost mult de urcat? Greu? 😛
    Oricum, bine ca ai urcat, ca 3 generatii de-acum incolo nu mai pupa, iti dai seama cat o sa valoreze pozele astea peste vreo 50 de ani? 🙂

    Răspunde
    • Athe

       /  04/04/2009

      Deci, misto talanga. Si mare. Ultima care a cazut din turn a omorat 12 oameni (face bine sa stai la povesti cu angajatii bisericii). Scarile super sexoase. 160 pana la clopot. Febra musculara pe masura cu toate ca urc zilnic 4 etaje (plus unu la munca, da’ nu se pune).
      Ma mir ca ne-au lasat sa facem poze. Ca in biserica nu-i voie.

      Răspunde
  2. jasmin

     /  05/04/2009

    Tulaiiiiiiiiiiiiiii Dom’ne!
    Da’ eu n-as fi avut curaj sa urc pana acolo sus. Ca daca urcam acolo ramaneam. Ma ia cu ameteala numai cand vad pozele.

    Răspunde
    • Athe

       /  05/04/2009

      Pai sti cum o fo’? Ca_cand stateam la coada ne-a povestit o tanti care canta in corul bisericii ca zidurile turnului sunt foarte groase si scarile foarte inguste. Si ca urca in spirala. Da’ nici ea saraca nu stia prea bine ce si cum, ca tot ce stia stia din carti sau din auzite. Ceva mai tarziu am descoperit ce inseamna „scari inguste” si „spirala”.

      Răspunde
  3. Pandora

     /  06/04/2009

    URAAAAAA…TALANGA… : grim :, io nu te-am impins de la spate, doar ti-am zis ca noi doo trebe sa ajungem acolo neaparat si numai decat, doar atat 😀
    Zi mah ca n-a meritat, ca sa vezi ce bataie la fundulet iti iei 😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

