Ru-si-ni-ca!

Din cauza de necesitati necesitate m-am trezit ieri facand cumparaturi intr-un magazin in care nu prea intru.  Traducere: numai avem tigari si m-am dus pan’ la singuru magazin de langa domitziliu meu despre care stiu sigur ca are tigari d’ale mele. Lista de cumparaturi scurta rau: tigari, ceai, hartie igienica.  Stiam exact de unde sa iau ceaiu’ si tigarile, da’ hartie d’aia telighenta paaaaaarca parca nu vazusem pe acolo.  Drept urmare, salt ceaiu’ si ma apuc de cautat. Deci: paine, paste fainoase, cafea, dulciuri, alcool, alcool, alcool, sucuri, legume, fructe, carnuri, frigidere, frigidere, o pitzi se holba la ceva, sampoane, blasame, spreiuri, tot felu’ de sticlute, casa (unde are tigari). Deci nu-i bine. Ceva mi-a scapat. Derulez filmu’ si ma blochez la „o pitzi se holba la ceva”.  Ma intorc si decopar ca pitzi se holba la hartia igienica. Evrikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Dau sa agatz si io vr’o doo  suluri, da’ ghinion maica_ca pitzi bloca intrarea pe culoar. Ii fac un semn discret cu cosu’ pe la glezne si se deplaseaza 5 centimetrii. Hmmmmmm. Nu-i buna tactica.

„Domnisoara, ma scuzati, va mutati putin (mobila) cosu’? „

Ma’mzel nimic. Ori nu se simtea domnisoara ori era surda. Si cum ma gandeam io la iezistentiala mea problema aud o voce suava din spate:

„Muta fa cosu’ sa treaca doamna!”

Pitzi a mea se executa brusc. Intorc vag privirea sa-mi vad deschizatoru’ de drumuri si dau cu ochii de o gorila. Ma duc sa-mi iau hartia si ma  gandeam sa dispar brusc din zona pana nu-si muta pitzi cosu’  iar. Pan’ sa agatz hartia aud iar gorila:

„Ia fa alea odata si hai sa mergem”.

Iau doo hartii la nimereala si ma car. Pitzi a mea pune mana pe un sul de hartie frate cu ale mele si incepe sa-l agite pe deasupra capului si sa topaie de parca era pe arcuri:

„Danutzeeeeeeeee, Danutzeeeeeeeeeeee, sa iau d’astaaaaaaaaaaaaaa???????”

Danutz s-a inverzit la fatza si i s-a facut  brusc pofta de mere. Si a inceput sa le studieze cu aerul unui profesionist. I-a trecut pofta dupa ce am disparut din raza lor vizuala (cre’ ca nu le-a zis nimeni ca se vede printre rafturi) da’ s-a facut rosuuuuuuuuu la fata, dupa care albastru’, dupa care iar verde, dupa care si-a revenit.

Pai ba Danutze, zi si mie, ‘ce ti-e rusine sa cumperi hartie igienica? Po’ sa zici ca o folosesti la spalat geamuri, sau la spalat masina, sau la spalat oglinzi, sau ca esti racit…….. ca oricum nu te crede nimeni. Da’ pana una-alta, hai sa-ti zic un secret: TOATA LUMEA FOLOSESTE HARTIE D’AIA (in lipsa de frunze de brusture sau ziare).

Tie ce ti-e rusine sa cumperi?

Articolul precedent
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Ada

     /  02/04/2009

    Astia au rusine? 😯
    Credeam ca la BV nu sunt pitzi, dar vad ca sunt 😦 + gorilele din dotare! 😥

    Răspunde
  2. jasmin

     /  02/04/2009

    Da’ si aia proasta. Ea nu stie sa cumpere singura o hartie. Si-a mai stat si o groaza in fata raftului cu pricina.
    Astea cine le-o fi inventat?… 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

