Ora p…..amantului

Cicatelea aseara organizara astia (nush’ cine-s astia) ora pamantului. Si zice-se ca toooooooata populatia Terrei tre’ia sa scoata sigurantele si sa stea in bezna necunoasterii o ora. Sau sa se duca la plimbare. Sau sa faca ceva………

Ecologistu’ din mine s-a gandit sa-si testeze spiritu’ de turma si sa-i puna un plasture lu’ tanti Terra peste buba plina cu puroi. Mult n-ar fi trebuit sa ma chinui fin’ca oricum mi’s homalone si buleftronicele care funtioneshte la mine in casa is: pcele, frigideru’ si centrala. Eh, din cauza de ultima chestie ora asta faimoasa suna pentru mine cam emo, adicatelea stat in bezna&frig. Sau plecat la plimbare in bezna&frig. Si am discutat putin cu raceala mea si mi-a zis ca sigur se intoarce daca stau in frig,  ca i-a placut la mine.  Pe cale de consecinta, nu scoatem sigurantele azi. Poate mai la vara, cand s-or mai coace.  Da’ m-am gandit io, ca putina ieconomie poate face si subsemnata, si mi-am zis in sinea gandului meu ca as putea sa nu mai aprind tooooooate luminile cand ma preumblu prin casa dupa cum mi-i obiceiu. Si tot in sinea gandului meu mi-am zis ca oricum n-am motive prea multe de preumblat, drept urmare, n-oi muri o ora fara becuri.

Dar, ca de obicei se iezista cate un „dar”, pe la 7 sara m-a traznit o idee. Adicatelea mi-am adus aminte ca n-am nimic de mancare pentru azi, si dupa cum ma cunosc io pe mine, azi n-o sa am chef de bucatareala (si n-am).  Pe cale de consecinta, am aruncat un porc in tava si l-am bagat la cuptor. Si ziceam ca n-am motive sa ma preumblu prin casa……… Mdeah.

Deci, primu’ drum inspre aragaz a mers bine, chiar daca era intuneric. Amu’ tre’ sa specific_ca_ca sa ajung la aragaz tre’ sa trec de tri ushi care de obicei is deschise. Cand m-am intors in camera am impins din reflex una dintre usi. Drept urmare, la al doilea drum spre aragaz am dat un cap de usha de am vazut stelutze. Da’ macar e bine ca nu m-am invinetit. Am verificat porcu’ si m-am intors in camera. Problema e ca am luat o curba prea strans si le-am facut cunostinta la desh’tele de la picioru’ stang cu tocu’ de la usha. Deci, AAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUU doaleeeeeeeeee da’ raaaaaaaaaaaau. Da’ mi-a trecut. Asha ca, la al treilea drum spre aragaz mi-am bagat picioarele in ea ecologie si am facut bine si-am aprins luminile. Ca riscam sa-mi rup gatu’.

Amu’, recunosc ca nu m-am uitat la stiri si nici n-am de gand, da’ ma intreb io ashaaaaaaa, daca tot au fost luminile stinse peste tot (?), cat de bine le-a mers la hoti aseara?

PS, pentru ala care se intreba „cand se schimba ceasu”: s-a schimbat azinoapte cand tu faceai nani.

Articol următor
Lasă un comentariu

13 comentarii

  1. primaaaaaaaaaaaa 🙂
    Ti-am zis ca nu scapi si observ ca esti singura care a avut curaj sa postezez in aceasta frumoasa zi de duminica. Si bine ai facut! si bine am ras 😛
    Vroiam si eu sa incerc cu curentul … dar de ce sa ma chinui cand eram sigura ca oricum nu vor tine cont de asta 99,00% dintre romani, mai ales ca era meciul!

    Răspunde
  2. Athe

     /  29/03/2009

    A douaaaaaaaaaaaa 😀
    Las’ ca m-am lecuit si io :))

    Răspunde
  3. Ada

     /  29/03/2009

    Eu conduceam spre Pitesti cand s-au stins luminile… pe autostrada chiar era intuneric 😛 😆 !
    Ti-ai schimbat hainutele, sa-ti fie de bine! 😉

    Răspunde
  4. Athe

     /  30/03/2009

    Sar’naaaaaa tanti Ada!

    Răspunde
  5. buna-buna in haine noi! sa iti fie de bine! bag de sama ca bate vant de schimbare, anes, rose, tu… ma faceti de ma var adanc in temele lu wp… 🙂 draga, apropos de ora p…. amantului, ma gandeam ca povestesti ceva juicy , da’ chiar ai stins becu’ matale.. :)))
    @ada: pe ce autostrada? :)) te referi la groapa aia interminabila? :))

    Răspunde
    • Athe

       /  30/03/2009

      Nu povestesc chesti juicy decat daca-s legate de trecutu’ foarte indepartat. Daaaaa, matalutza ce ca’ti in balta?

      Răspunde
  6. Sunt 56% român.Testul zice aşa:Eşti frate cu dracul, iar puntea e viaţa. Ţi-e bine în România că ştii că altundeva nu te-ai descurca. Dacă ţi s-ar da bani, ai şi arbora un steag de ziua naţională. Când vorbeşti cu străinii devii şi mai patriot decât de obicei şi începi să le spui despre Brâncuşi şi Duckadam chiar dacă nu-ţi place nici pictura, nici handbalul. Nu asculţi manele, dar după ce te îmbeţi, parcă merg. Îţi place să-i corectezi pe alţii când greşesc. Şpaga e prietena ta bună. (51 – 70 de puncte)Fă şi tu testul aici.

    Asta mi`a iesit mie

    Răspunde
    • Athe

       /  31/03/2009

      Bag sama ca-i o conspiratie. Asta le-a iesit la majoritatea 😀

      Răspunde
  7. Ups.. comment gresit.

    Răspunde
    • Athe

       /  31/03/2009

      Ups, se iarta. Da’ bag sama ca te mandresti cu ce ti-a iesit ;))

      Răspunde

Lasă un răspuns

