Tineretzuri

Saptamana trecuta, din cauza de forte externe, am fost nevoita sa fac curat in casa lu’ bunica-mea.  N-ar fi asta o problema prea mare, dar, a trebuit sa-i fac curat prin dulapuri. Si am gasit: niste manushi din macrame, d’alea de purtau doamnele prin anii 50, costumu’ de mire a lu’ tata, niste rochii d’ale mamei de pe vremea cand era domnisoara, vr’o 5 kile de placi pentru pickup, 6 perne facute de o sora d’a bunicii, d’alea de au cam 3 kile fiecare, mantalele de CFRist ale bunicului, si o cutiutza cu surprize: adica o cutie de carton, cubica, cu latura de vr’o dooj’ de tzanti pe care scria mare POZE.

Mno, io mi-s copil mic si curios, drept urmare am desachis cutia si m-am apucat de vizionat poze. Mi-a luat ceva timp sa-mi dau seama ce fetze tre’ sa caut in ce poze,  da’  am descoperit ca:

  1. Bunicu-mio avea fatza de rus in tinerete, chiar daca-i oltean. Si arata incredibil de bine pe la 40 de ani.
  2. Toate muierile din neamu’ meu (care azi sunt fomei respectabile si au cam saptej’ de ani fiecare) purtau fuste extrem de scurte si aveau picioarele strambe.
  3. Bunica-mea e singura din neam care avea fustele lungi.
  4. Unu’ din fratii lu’ bunicu’ putea sa candideze cu foarte mare succes la titlu’ de Ilie Moromete.
  5. Mama seamana groaznic de mult cu bunicu’. Si daca tot am ajuns la mama:
  6. Femeia asta nu-i in stare sa zambeasca. In toate pozele e incruntata, incepand cu alea din scoala generala si terminand cu alea de la nunta.
  7. Are ma mere neste poze cu neste musui despre care nu vrea sa dea relatii.
  8. Tzoalele de prin anii ’70 aratau suuuuuuuuper beton.
  9. Nu-s multi barbati la care le sta bine cu mustatza.

Tu ai poze din tineretile parintilor?

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Pandora

     /  24/03/2009

    „Musteatza” te rog frumos 😀 iar mama mea in tinereturile ei de femme fatale, seamana cu o actrita, nu zic care, ca nici eu nu stiu prea bine…is muuuuult prea muuuulte, iar eu una…

    Răspunde
  2. Ada

     /  24/03/2009

    Am poze cu ai mei tineri si erau asa frumosi 😀 … imi place de ei, au prins perioada aia de make love not war… pantaloni evazati… chestii de-astea 😛

    Răspunde
  3. cata055

     /  25/03/2009

    Hey… da muzica rock din ’60 pana in 2000 e cea mai buna… sau jazz-ul post-belic pana prin ’85. mmm

    Răspunde
  4. jasmin

     /  26/03/2009

    Imi plac si mie pozele la nebunie. Cand eram copil si ma duceam in vizita pe la rude ocheam cate un album de poze si il rasfoiam cap-coada. Nu mai stiam de nimic in jur, eram prea absorbita.
    Dar bineinteles ca pozele de la mine de acasa erau cele mai frumoase. 😉

    Răspunde
  5. Athe

     /  26/03/2009

    Pai mi se pare logic Jasmin. Pozele de acas’ is intotdeuna cele mai frumoase. 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

