Love.Plus!

Mai prin tineretile mele am invatzat ca in anumite momente e mai bine sa taci.  Numa’ ca intre timp am uitat. Si m-am trezit vorbind, si drept urmare nenea Nenea si-a adus aminte de mine. Si mi-a pasat o leapsa. Ca_cica nenii de la #Love Plus Triple Tested face concurs si da prezervative sa va ajunga un an. Si tre’ sa zic io trei incercari prin care am trecut eu si sufletul meu pereche din momentu’ respectiv.  Sau io si trei suflete pereche. Sau ceva de genu’.

Eh, prin tineretile mele de mult apuse cand clocotea talentu’ in mine m-a prins o toamna pe post de participant la „Cantarea Romaniei”.  Si eram eu mandra dansatoare de sarbe, hore si invartie. Si aveam un partener inalt, blond, cu ochii albastii ca de Voronet.  Si de cand ma stiu am avut o problema. Ochii albastrii ma faceau sa ametesc.  Repetitiile au fost cum au fost.  Noi doi eram cei mai buni dansatori din trupa. Si i-a trecut prin cap la tanti invatzatoarea sa ne plaseze in primul rand la spectacol. Eu, copil mic si tampit incepusem sa ma indragostesc de cel care promitea sa ma duca pe nebanuite culmi ale succeselor. Povestea de iubire s-a incheiat brusc in mijlocu’ spectacolului cand musiu n-a calculat foarte precis lungimea scenei si m-a parasit pentru spectatorii din primul rand.

De cand ma stiu mi-au placut barbatii hotarati. Si gasisem unu de genu’ asta pe vremea cand eram prin liceu in persoana unui coleg de clasa.  Ce n-am luat in considerare e faptu’ ca_cand se iezista un singur berbant intre dooj’ de fete susnumitu’ tinde sa se dea mare. Si cam pe cand incepuse sa ma incante hotararea colegului se facuse timpu’ sa organizam balu’ bobocilor.  Si am descoperit cu stupoare  ca nea’ asta era cam talamb.  Si s-a dus sufletului amoru’ meu.

Si mi-au mai placut mie oamenii harnici si curajosi. Si m-a pus al de jos sa ma indragostesc de unu’ care nu era nici una nici alta. Si mai avea un defect. Purta blugi. Si vroia tot timpu’ blugii spalati si calcati. Intr-o sfanta zi, ma suna musiu, ca era singurel acas’ si a doua zi trebuia sa mergem nus’ pe unde, si el nu avea blugi curati si nu avea cin’ sa ii spele.  Si s-a gandit sireacu’ ca o sa ma ofer voluntar la spalat blugi. Cu mana.  Da’ m-am dus. I-am pus blugii la inmuiat si dupa un sfert de ora l-am invitat in baie.  Ca am zis ca-i fac o baie cu spuma si un masaj de sa ma tina minte. Si a venit. Si i-am pus peria in mana si i-am zis „Da-i si freaca!” Si a frecat fat-frumos  la o pereche de blugi albastrii pan’ s-au facut aproape albi. Si nu i-au mai trebuit blugi spalati de mine de atunci.

PS, nu din cauza asta ne-am despartit.

PPS, care vrei prezervative, considera-te lepsuit!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

