Vleau apaaaaaaaa

Vineri dragutza dimineata, m-am trezit chiauna m-am dus in baie si m-am trezit brusc. Ca am calcat in balta. Ca mi s-a fisurat un furtunete.  Si a facut apa pic pic din furtunetele ala pe covor toata noaptea.  Si a trebuit sa opresc apa, ca pana ajungeam eu acas facea pic pic in capu’la vecinu’ de dedesupt si venea ala si facea tzar tzar la usa. Am sunat instalatoru’ de servici (adeca pe socru’ lu’ sor-mea) si nenea mi-a zis ca vine. Da’ nu stie cand.

 Ieri era ziua mea de spalat. Ca in timpu’ saptamanii nu prea am cand.  Drept urmare, am umplut masina cu tzoale, am pus detergenti, balsame  si ce se mai pune, i-am dat drumu, si………mi-a scos limba. Ca am uitat ca am oprit apa in baia aia.

Drept urmare, oprit masina, scos tzoalele, mutat in vana (acolo am apa), si dai si freaca coana. Si dupa ce am frecat al blugi vr’o 10 minute mi-am dat seama ca de fapt nu-mi trebe neaparat, si mi-a trecut prin cap sa sortez toalele si sa spal doar vre’o tri bluze, sa am cu ce ma imbraca pan’ pe miercuri. Deci, sortezi p’a mume-tii Carmen, ca cineva a bagat  toooooate hainele in apa. N-aveti idee cine, nu? 

Eh, dupa vre’o doo ore am reusit sa termin de spalat si clatit hainele. Dupa care a urmat partea cea mai romantica. Cum n-am fortza sa storc hainele ca masina de spalat, respectivele erau loarca si groaznic de grele (zic io). Pe cale de consecinta, nu puteam sa le pun pe uscatoru’ din balcon. Ca cuiva i-a trecut prin cap sa puna covor in balcon  (nu dau nume – mama) si imi dadeam de lucru singura. Drept urmare, a trebuit sa le agatz pe sarma. Deasupra la vana. Si sarmele alea is suuuuuuuuuuuuuuuuuus tare.  Si a trebuit sa ma cocotz pe vana. Si a durat vr’o juma de ora pana am reusit sa intind tzoalele. 

Acu’ ma cam doare in cot, ca_cand m-am dat jos de pe vana am dat cu cotu’ de ghiveta (sa moara Cipi daca stiam ca-i acolo) si ma dor shalele, ca n-am mai stat aplecata atata timp de ceva ani buni. 

Drept urmare, vleau apaaaaaaaaaaaaaa. La masina de spalat adeca_ca nu ma tenteaza sa mai repet iesperienta asta inca o dat’.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Ada

     /  22/03/2009

    Si… a venit instalatoru’? Daca da, ai scapat! 😀

    Răspunde
  2. Athe

     /  22/03/2009

    Inca nu! Si nic nu stiu cand o sa binevoiasca sa apara :((

    Răspunde
  3. jasmin

     /  23/03/2009

    Era si pe mine sa ma doara toate cele ca in timp ce citeam mi-am luat si o cana cu ceai fierbinte si era sa mi-l vars in poala din cauza de ras nebun.

    P.S. Te mai doare-n cot?????? 😉

    Răspunde
  4. Athe

     /  24/03/2009

    Mi-a trecut. Da’ m-a apucat raceala :((

    Răspunde

Lasă un răspuns

