Bunu’ simt

Circula un banc acu’ ceva vreme care suna cam asa:
„Alooo, scoala de dans si bune maniere?”
„Pula dans, doar bune maniere!”

Amu’ din cate imi aduc eu aminte, bunu’ simt, bunele maniere,  buna cuviinta si respectul  se invata in ai’ 7 ani in care pretioasa progenitura a oricarei familii sta acas’ si se pregateste sufleteste sa dea chiept cu scoala & lumea mare.  Cat se pricepe fiecare parinte si cat reuseste sa bage la cap fiecare progenitura depinde de la caz la caz. Partea proasta e ca, dupa aia 7 ani omu’ are o viata la dispozitie sa uite tot ce-a invatat. Ajunsi pe la patruj’ de ani, cate unii au uitat tooooooooooot ce i-au invatat parintii in copilarie.  Acu’ sa va explic cujetarea.

Unui dereftor anume de prin fabrica (inca nu stiu care) i s-a pupazat ca vrea sa schimbe programu’ de oameni ‘telighenti cu altu mai mare si mai frumos si mai dastept. Si amu’ cauta un program d’ala care functioneaza pe baza de telepatie. Adica io ma gandesc ce-as vrea sa-mi raporteze si el sa execute fara sa ating o tasta.  Numa’ ca, studiind putin ofertele ai mei sefi au ajuns la concluzia ca (prostia si) domnia se platesc, si cand e vorba de programe informatice se platesc foarte scump. Drept urmare, de vr’o saptamana, aproape doo ne uitam la programe, socotim statii, licente, posibilitati de inchiriere si alte rahaturi de genu’ asta. E drept ca io m-am cam plictisit si nu ma prea tenteaza o schimbare de soft in mijlocu’ anului, dar se pare ca n-am incotro si ma chinui sa vad partea buna a lucrurilor (habar n-am care-i aia).

Paranteza: din cauza de spatiu cam mic in birou, ale’ 6 berouri is asezate ca la scoala pe doo randuri : inchis paranteza.

Ieri dragutza dimineatza ne trezim in birou cu doua tanti si cu nea’ aitistu care proclama cu glas puternic de la inaltimea (lui) de aproape 2 metrii:

„Doamnele au venit sa va prezinte programu’ „

Io am vazut ca saracele femei se uita cam mirate la nea’ aitistu’, da’ n-am apucat sa-mi dau seama de ce, fin’ca inteligenta care sta in spatele meu a inceput sa zbiere ca ea n-are timp de uitat la programe, ca ea are de lucru, ca pe ea n-o intereseaza, ca ea nu vrea sa schimbe astia programu’.

Au iesit saracele femei din birou, cu tot cu nea’ aitistu’ si s-au dus la sefa-mea in birou. Dupa vr’un minut suna telefonu’:

„Carmen, fetele o sa va prezinte programul, vedeti daca va place si mai discutam.”

Mdea, noroc ca nu m-am carat la o pipa dupa cum mi-e obiceiu’ 😀

Dupa vr’o 5 minute, se intorc fetele cu nea’ aitistu’ si cu alta idee. Adica vroia nea’ aitistu’ sa hotaram noi ce statii de lucru ar trebui sa fie prin fabrica si alte tehniocalitati de genu asta. Eh’, la faza asta a inceput sa urle inteligenta care sta in fata mea ca de ce sa hotaram noi asta, ca toata lumea o sa dea vina pe noi dupa aia, ca de ce nu-l intreaba pe nus’ care.  Intre timp apare si sefa-mea, sta putin de vorba cu una din doamne, si au ajuns la concluzia ca n-au priceput la telefon ce vor unii de la altii si au plecat.

Amu’ habar n-am cum s-au simtit bietele femei, care chiar nu aveau nici o vina in toata afacerea asta, da’ sincera sa fiu, pe ale mele colege le-as fi strans de gat. Drept e si faptu’ ca inca nu mi-a trecut dorinta asta………………….

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Ada

     /  17/03/2009

    Bon diminee!
    Coana, da’ tu ai numai „zbieratoare” la birou??? Pfoaaaaaaa, cum le suporti? Zic sarumana si fac temenele ca nu am pe nimeni stres pe cap!

    Cand ai timp, ca sa te destresezi, na poftim o leapsa: http://thoughtsbyada.wordpress.com/2009/03/17/leapsa-2-in-1/
    Sa nu ma injuri! 😀

    Răspunde
  2. Athe

     /  17/03/2009

    Buenas dimineatzas coana. Bag sama ca tie iti arde de fericiri 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

