9 a’ lu’ martie. Dimineata.

Asear’ s-a trezit fratzioru’ prop’retate personala sa ma interogheze in legatura cu activitatile mele de 8 martie. Eh, io ma cam boxez cu o raceala zilele astea, drept urmare am considerat ca-i mai citov sa nu-mi scot raceala in lume ca ma face de ras.  Da’ fra’i-miu vroia sa stie de ce nu ma duc_ca fetele la un striptiz.  Si cand am cetit „striptiz” mi-am adus aminte de o fosta colega de munca pe care o sa o  denumim generic Ana.

Ana avea calitatea de a face diminetile de 9 martie cele mai haioase dimineti de pe fata pamantului.  Aparea cu  o ora intarziere, nepieptananta, nemachiata, imbracata ca_cu furca, cu ochelarii de soare pe ochi si cu aceeasi replica in fiecare an „N-am putut sa dorm 😀 „.  Dupa vr’o ora in care reusea sa se pieptene/machieze si sa-si bea cafeaua incepeau povestile. De obicei sunau ceva de genu’ : Bautura super, baietii …….. noroc ca era intuneric, ne-am distrat, abia am avut timp  sa ajung acasa sa ma schimb. Numa’ ca, acu’ vre’o 3 ani, povestea de pe 9 martie a sunat putin altfel.  Fraza de deschidere a fost:

„Gagici, era sa mananc bataie aseara.”

O stiam noi de nebuna, da de la glumele ei sonate la mancat bataie era cale lungaaaaaaaaaaaa  – dupa parerea mea.

„Da’ ce-ai facut tu?”

„Pai va aduceti aminte ca ieri am xeroxat toata ziua?”

Adevaru’ e ca, pe 8 a’ lu’ martie, Ana mea a xeroxat si a decupat toata ziua niste hartoage, da’ nu i-a trecut nimanui prin cap sa se uite mai atent la ce facea ea.

„Aaaaaaa, da 😀 „

„Pai am xeroxat niste bani!”

„Bun, si care-i legatura cu bataia?”

„Pai hai sa va spun:” Si ne-a spus:

S-a dus Ana mea in cel mai cel club de striptiz din oras, unde venisera cu ocazia zilei femeii cei mai cei striperi, a inchiriat o masa langa scena (cu alte 3 nebune), au baut, s-au uitat, au mai baut, s-au mai uitat, si cand au inceput baietzii sa dea semne ca ar renunta la ceva haine au inceput sa le indese bani in chiloti. Bani d’aia de hartie. D’aia trasi la xerox. Si s-au distrat fetele de fetzele alora la culme. Ca se umflau baietii in p…..ene cand vedeau banii de ziceai ca explodeaza. E drept ca nici gagicile nu erau urate, si pasa-mi-te or fi crezut saracii ca l-au prins pe Dumnezeu de picior.

Distractia s-a terminat brusc si dintr-o data cand una din gagici (relativ treaza) a sesizat ca a disparut un striper. A dat alarma si au iesit pe usa fugind, da’ tot au avut timp sa vada cum baietzii s-au cam inrosit la fatza.  Bag sama ca nu le-a placut gluma 😀

Partea proasta in toata afacerea asta e ca Ana e putin proaspat mamica si pe alte meleaguri si anu’ asta n-are cin’ sa-mi spuna povesti cu striperi 😦

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. LOOOOOOOL
    i-a facut pa stiperi la baaaniiiii… :))
    lasa draga, sa si aia va fac pa voi, ce? voi stiti cati steroizi inghit amaratii??? :))) cat de amari sunt? cat de falsi le sunt mushchetii??? :))))

    Răspunde
  2. Athe

     /  10/03/2009

    Da’ nu i-am pus io sa ia steroizi. Si daca e amari poa’ sa-i ia cu miere. 😀

    Răspunde
  3. :))) draga, si ei , sireacii, care face toate astea pe persoana fizica care este, numai si numai sa va implezireze pa voi… iar voi… le dati bani xeroxati… OOOOFFFFF….:)))

    Răspunde
  4. Athe

     /  10/03/2009

    Puoi daca implezireaza asociatii si fundatii pe semiintuneric asa le trebe. Ca daca implezirau persoane fizice am o vaca impresie ca altufel se punea problema 😀

    Răspunde
  5. Ada

     /  11/03/2009

    😆
    Super poveste! Si o mai spui si tu intr-un asa fel misto… vai, ce-mi place! 😀

    Răspunde
  6. Athe

     /  11/03/2009

    Sar’na tanti Adaaaaaaaaa 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

