Loc de injurat ISP-u

Ieri cand m-am bagat, pardon, tarat spre pat, aveam o idee mareatza in legatura cu ce o sa va pove azi. Tin minte ca avea legatura cu capacitatile de mama Omida ale Pisicii Turbate si cum o sa-i scrie ei Dono o oda, si cum am racit eu de abia ma tin pe picioare. Problema e ca, pan’ sa ajung sa dau clic pe „Add New Post” am uitat ce-am vrut sa scriu.   Ca azi e sambata. Si io sambata vreau sa doooooooorm. Azi mai era si zi speciala, ca de ieri ma cam fugarea o raceala. Si cand is racita io am nevoie de somn. Si s-a trezit o vita sa ma sune la 8 juma’ de dimineata. Si mai era si eroare de numar.

M-am dat jos din pat, ca daca apuc sa ma trezesc nu mai reusesc sa adorm, am papat ceva, mi-am luat cana de cafea si m-am trantit in fata pcului.   Dublu clic pe chestia aia un’ zice rds, dam ok si asteptam. Dupa vr’un minut zice si el ca „rds is now conected”.  Dau drumu’ la muzica, si ma apuc de verificat cine ce-a mai scris pe bloage. Adica incerc sa ~ ca nu mi se deschide nici o pagina. Verific conexiunea, si-mi zice ca: sent 12.566, receved:0 . Deci, disconect, reconect si……….. pula. Am facut chestia asta de pe la 9 pan’ pe la 10 juma’, cand intr-un tarziu am reusit sa ma conectez si io cum treb’e la net.  pe cale de consecinta: ‘ra-ti ai dreaq cu conexiunea voastra de idioti. 

End of part 1

Part 2:

La munca ne schimbara isp-u. De fostu’ nu zic nimic_ca_contractu era facut sa merge netu’ cu vro’ 2 megi la 4 calculatoare. Ori in fabrica erau vr’o 25 de abacuri legate la net. Va inchipuiti ca mergea ca ca ochiu’ mortului. Actualu’ in schimb are alta meteahna. Adica nus’ daca e de vina isp-u’ sau nea’ aitistu’ care a configurat reteaua. Ca la un moment dat am dat nas in nas cu nea aitistu si mi-a zis in timp ce trecea pe langa mine ca schimbara isp-u si ca tre’ sa-i dau undeva „Obtain ip adress… vezi tu….”. Amu’ am ip dinamic pe reteaua din fabrica.  Da’ e mult prea dinamic. Ca se schimba cu sau fara motiv o data la 2 minute. Si din doo in doo minute ma scoate de pe net. Super romantica faza, mai ales cand am de trimis mailuri sau cand am de descarcat atasamente de pe mail. Si cica au facut chestia asta ca sa nu descarce nimeni filme de pe net, de parca in fabrica aia n-ar fi lucruri mai bune de facut. 

Deci, ai probleme cu netu/isp-u? Descarca-te! Aici ai voie sa-i injuri. 

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Ada

     /  08/03/2009

    Deocamdata nu pot sa ma plang… da’ atunci cand zic ei „revizii” imi vine sa-i omor!!!😀

    Răspunde
  2. Athe

     /  08/03/2009

    Oferta cu injuratu’ e pe termen nelimitat😀

    Răspunde
  3. Io i-as injura.. da’ ar insemna sa ma injur pe mine😛

    Răspunde
  4. Athe

     /  09/03/2009

    Hmmmmmmm, nasoala situatie.
    In cazu’ asta injura-l pe ala care te-a facut isp😀
    Merge?

    Răspunde
  5. neaaahh.. Ma multumesc cu injuraturile abonatilor😆😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

