Lapsa. Iar.

Tanti Ada are chef de introspectii si s-a gandit ca eu n-am ce face 😀 Si zice tanti Ada ca tre sa zic eu Care e micul defect de care nu vrei sa te desparti orice ar fi?”

Pai, nu m-as desparti de tonalitatile vocii. De foarte multe ori mi s-a spus ca am „calitatea” de a-mi face (cu un singur cuvant) interlocutorii sa se simta ultimii oameni de pe pamant. Dar e drept ca_calitatea asta m-a si scos din ceva belele 😀

Urmeaza sa pasez si leapsa, da’ inca nu’s cui. Daca ii place cuiva ideea sa se considere lepsuit(a) 🙂

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

