Nu sunt perfecta.

Zice Dono ca nu-i perfect.  Adica mi se pare normal, nu poa’ sa fie toti perfecti ca mine😀 . Lasand gluma la o parte:

Pana si dupa parerea medicilor am mult prea multe kilograme in plus, dar la un moment dat am realizat ca esenta unei persoane este deasupra gatului.

Am idei fixe si nu-s foarte maleabila. Am pierdut multi „prieteni” din cauza asta, dar cei care au ramas sunt exact ce-mi trebuie.

Sunt credula. Prea credula. Si m-am ars de multe ori. Da’ am invatat sa gandesc inainte sa deschid gura.

Vorbesc mult. Foarte mult. Exagerat de mult. Da’ numa’ cand sunt cu oameni in care am incredere. Ca de altfel se intreaba lumea daca nu cumva is muta.

Sunt directa si nu prea stiu ce-i mila. Din cauza asta sfaturile mele sunt foarte dure. Pe cale de consecinta cunostintele/prietenii ma cauta doar cand au probleme serioase. Chestia asta ma scuteste de intrebari de genu’ „Ce culoare sa-mi vopsesc unghiile?”

Pe vremea cand eram copila mama se chinuia sa scoata din mine o „domnisoara adevarata”, si ma obliga sa ma plimb prin casa cu o carte in cap sa ma obisnuiesc sa merg dreapta. Intr-o zi mi-a cazut cartea pe picioare si am schimbat locul cartilor: le-am bagat in cap. Tot cocoshata merg, da’ am coloana vertebrala.

Mi-am invatat meseria din mers. Am gresit multe la inceputuri. Acum stiu sa repar ce strica altii.

Am gandire de barbat motiv pentru care am fost „unu din gashca” de cand ma stiu. Partea proasta a fost ca asta m-a ferit de vr’o cateva povesti de amor ghebos. Partea buna a fost ca  asta m-a ferit de vr’o cateva povesti de amor ghebos si stiu sa bat cuie, sa schimb sigurante & becuri, sa-mi repar pc-u/filtru de cafea/cablaraia din casa, si mai ales, stiu sa-mi repar papucii (daca am chef).

M-am indragostit la un moment dat de cine nu trebuia. Am invatat sa-mi ascult instinctele si sa nu mai pun pret pe vorbe.  Mai trebuie sa-mi aduc aminte cum se iubeste.

Pe langa tot ce am spus mai sus ar mai fi de adaugat faptul ca sunt: incapatanata, indaratinica uneori, putin egoista, pesimista cateodata, ciudata intotdeauna.

Zice-se ca nimeni nu-i perfect. Da’ se aude prin sat ca oricate imperfectiuni ai avea esti perfect pentru o persoana anume. Tot ce trebuie sa faci e sa gasesti acea persoana.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Ada

     /  03/03/2009

    Buna dimineata!

    Ne place (lu’ eu si lu’ mine) despre tine cum scrisesi! Si eu am fost si uneori sunt baietoaica, intotdeauna mi-a placut sa fiu singura fata intr-un grup mare de baieti si sa barfim. Ca barbatii barfesc rau si aia care nu recunosc, mai bine sa taca!😀
    Bine ca doar la un moment dat… eu cred ca de destule ori m-am indragostit de cine nu trebuia…
    Dar lasa, important e sa fim sanatosi, Dumnezeu da cu masura si usor, usor se „perfectioneaza” toate!😉

    Sa ai o zi cu soare!

    Răspunde
  2. Frumoasa descrierea ta.
    Sa nu-ti fie frica sa iubesti. Sigur vei gasi persoana pentru care esti perfecta, sau aproape…

    Răspunde
  3. Lia

     /  04/03/2009

    Buna dimineata!🙂
    La naiba, si eu m-am plimbat cu cartea pe dibla de mi-au sarit capacele, si tot nu merg dreapta😆
    Femeio, dupa cum te-ai descris, eu cred ca esti super ok, si iti sta al naibii de bine asa „imperfecta”, crede-ma. Ba chiar esti de admirat!!🙂
    Zi faina si usoara.

    Răspunde
  4. Mihi

     /  04/03/2009

    imperfectiunile dau tot farmecul, altfel am fi toti la fel, nu am gasi ceva frumos in celalalt, am fi toti o apa si un pamant
    ceea ce-mi place cel mai mult e ultima ta fraza, nu multa lume gandeste asa. felicitari

    Răspunde

Lasă un răspuns

