Te uita cum ninge’n Decembre

Zicea Bacovia si canta Nicu Alifantis. Da bre, zice clar acolo:IN DECEMBRIE. Ce nu va e clar? Adica de la 1 pan’ in 31 DECEMBRIE. Acu’ e Februarie. Decembrie a trecut de mult. Si eu sincera sa fiu m-am saturat de „cacatu’ asta alb”. Si inca ninge. Si bate vantu’. Si saptamana trecuta visam la primavara care parea sa-si faca aparitia. Da’ nuuuuuuuuu. Ninge. Si viscoleste. Si e frig. Si mie frigu’ imi afecteaza aia 4 neuroni. Si neuronii mei oricum is adormiti dimineata, da’ pana ajung la munca mai si ingheata. Problema e ca, ai mei colegi se asteapta sa functionez la capacitate maxima de cand intru pe usa, ori mie imi tre’ vr’o 3 cafele fierbinti sa-mi dezghet neuronii, si juma’ de sul de hartie igienica sa-mi colectionez materia cenusie care s-a lichefiat. Eh, daca nu le-ar fi venit la neste unii geniala idee sa interzica fumatu’ in spatiile publice poate ca mi-as reveni mai repede, daaaaaaaaaaar, inspre imensul meu chin, imi „savurez” tigara de dimineata afar’ in curte. Chestia asta imi face o lecutza mai rau, fin’ca neuronii mei dau sa se dezghete de la cafeaua fierbinte, elibereaza ceva aburi in atmosfera (adicatelea in cutia craniana) care aburi ingheata instantaneu de la frigu’ de afar (cre’ ca aia e singura perioada din zi cand am si io ceva in cap, recte gheatza). Pe cale de consecinta, cand ajung in birou, cu forte de munca nebanuite (adica zero) ma holbez ca tuta la monitor si la tastatura, ca nu prea pricep care-i legatura intre ele. Deci, frigul nu bun, imi afecteaza eficienta la munci.

Spre seara in schimb, cand tre’ sa-mi deplasez fizicu’ inspre casa, problema e putin mai crunta. Niciodata nu reusesc sa ma dezghet de tot la munca, drept urmare plec semi inghetata, ajung in statie la timp sa vad autobuzu’ plecand (‘tu-ti neamu’ ba Murphy) mai deger cel putin un sfert de ora, dupe care ma urc in birja. Norocu’ meu ca autobuzele au incalzire. Logic, n-am timp sa ma dezghet pana cand tre’ sa cobor, si de obicei cand ajung la statia finala picioarele mele sunt intr-o stare de nesimtire crunta, ca tre’ sa ma uit pe unde calc sa nu mi le rup.  Eh, norocu’ meu ca stau la etaju’ 4. Si n-am lift.  Si pana ajung in casa ma incalzesc mai tare decat teracota lu’ bunica. Dupa care ma ia cu frisoane. Dupa care beau un ceai fierbinte si-mi trec toate. Si mi se lichefiaza materia cenusie. Si ma rog sa vina vara. Si am o vaga impresie ca prin iulie – august o sa-mi blestem zilele ca-i prea cald, si o sa vreau sa fie iarna. Ba nu, toamna.  Ca daca ar fi dupa capu’ meu ar trebui sa fie iarna de sfantu’ Neculai, de Craciun, de revelion si de sfantu’ Ion.

Pana vine primavara (daaaaaaaaaaaaa Doamne), te uita cum ninge’n …….februarie 😦   Nu rade buey, ceteste’nainte 😛

PS, stiti povestea, 2%.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

27 comentarii

  1. Ada

     /  20/02/2009

    Iti spun eu cine e de vina… colegii mei care au venit de la Bratislava… daca luni si marti am fost noi la ei, miercuri si joi au fost ei aici, cu tot cu vremea aia de acolo! 😦
    Azi dimineata au plecat, deci ar trebui sa se imbunatateasca vremea! 😀

    Răspunde
  2. Athe

     /  20/02/2009

    ahaaaaaaa, acu’ macar stiu pe cin’ sa dau vina.
    Si zici c-au plecat?
    Hai ziua buna

    Răspunde
  3. Vremea a tinut cu mine…cat a trebuit 😀 , da’ acu ma rog si eu ca pana marti sa plece iarna.Ce zici, merem sa aprindem o feshtila?Sa dea Domnul….?!

    Răspunde
  4. Ada

     /  20/02/2009

    Da, au plecat… dar eu tare l-as fi sechestrat pe unul din ei 😀 … sa nu mai plece 😛
    Zi buna si tie 🙂

    Răspunde
  5. Athe

     /  20/02/2009

    Aha, carevasazica era sa te indragostesti 😀

    Răspunde
  6. Ada

     /  20/02/2009

    Breh, ca sa iasa ceva, tre sa fie indragosteala reciproca si nu se puse problema de asa ceva 😀 … desi a zis ca i-a placut si mai vine 😆 … mai stii?! 😉

    Răspunde
  7. Athe

     /  20/02/2009

    Sa ma chemi la nunta 😀

    Răspunde
  8. Chiar că ninge! Măcar de s-ar lipi de asfalt şi nu s-ar topi. 🙂

    Răspunde
  9. Athe

     /  20/02/2009

    Marlo, uite cum NU S-A LIPIT DE TROTUAR SI CUM S-A TOPIT ZAPADA http://ath3.deviantart.com/art/Snowy-night-113542674

    PS, care ai chef de schiat , hai in Brasov.

    Răspunde
  10. Mihi

     /  20/02/2009

    Referitor la zapada si nins, ce sa va povestesc saptamana trecuta de joi noaptea a nins fara oprire pana duminica, incercati sa va imaginati ce „frumos” era, o adevarata provocare dimineata sa-ti nimeresti masina din frumosii nameti toti la fel, sa nu mai vorbim de curatat si de putini nervi, de intarziat la servici, de blestemat strazile si pe cine le-a facut, imi place iarna, m-am nascut iarna, dar sa nu exageram totusi.. dar si vara e foarte cald mai nou, nici asa nu e bine

    Răspunde
  11. Athe

     /  20/02/2009

    Mihi, in cazuri de ganu’ asta pentru mine s-au inventat doo expresii:
    1. Taxiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
    2. Cumnate, vezi ca dimineata tre’ sa te trezesti mai devreme 😈

    Răspunde
  12. Mihi

     /  20/02/2009

    1. taxi :)) nu era o solutie prea buna, poate mersul pe jos, dar era cam alunecos
    2. cumnatul lui carmen tre’ sa te trezesti mai devreme

    Răspunde
  13. Athe

     /  20/02/2009

    Mersu’ pe jos cand ninge e cah. Ca astia pun capcane. Stiai ca gheatza se ascunde cel mai bine sub un strat subtire de zapada?

    Răspunde
  14. Mihi

     /  20/02/2009

    am simtit din nefericire alaltaieri, noroc ca eram la sanius si ma credeam nadia comaneci la sol in versiunea masculina, ce sa faci asa e cand te bagi la ce nu e de tine

    Răspunde
  15. Athe

     /  20/02/2009

    Pana nu rupi sania pe Drumu’ vechi sa nu te mai compari cu Nadia Comaneci 😆

    Răspunde
  16. Mihi

     /  20/02/2009

    chiar nu am vrut sa zic asta acum :)) dar s-a cam rupt usor 😀 dar nici sania nu s-a lasat, ci cu niste urme pe o pulpita:))

    Răspunde
  17. Athe

     /  20/02/2009

    Daca ai avut sanie din comertu’ capitalist, nu ma mira.
    Da’ io vorbeam de sanie d’aia zdravana, facuta de tata lu’ varu’ lu’ vecinu’ in uzina 😀

    Răspunde
  18. Mihi

     /  20/02/2009

    Tocmai si a mea e de cand eram mic facuta tot de tata, de am obosit pana urcam cu ea, asa de grea si lemn frumos de stejar cica care acum s-a cam dus dracu, oleaca rupt :))

    Răspunde
  19. Athe

     /  20/02/2009

    In cazu’ asta iti dau voie sa te compari cu Nadia 😆

    Răspunde
  20. Mihi

     /  20/02/2009

    multumesc, multumesc
    e o performanta sa stii, schiez dar cu schiul nu am cazut de vreme buna, insa cu sania mi-am facut numarul, dar vad ca am concurenta pt titlu de Nadia :))

    Răspunde
  21. Athe

     /  20/02/2009

    Uhuuuuuuuuuu, habar n-ai cate povesti stie drumu’ vechi. Si copacii de pe acolo :))))

    Răspunde
  22. Mihi

     /  20/02/2009

    drumu vechi asta e in brasov cumva?

    Răspunde
  23. Athe

     /  20/02/2009

    Da. E drumul vechi al poienii.

    Răspunde
  24. Mihi

     /  20/02/2009

    ma gandeam eu,
    o seara placuta ma retrag eu pentru alte competiti :))

    Răspunde
  25. Athe

     /  20/02/2009

    Seara faina si tie!

    Răspunde
  26. cata055

     /  24/02/2009

    Ehe… eu era sa mor din cauza saniei:))
    Dar am scapat cu un picior luxat si cateva julituri zdravene, o buza sparta si nasul turitit + una bucata sanie facuta zob!

    Răspunde
  27. Athe

     /  24/02/2009

    @!Cata, OS MAESTRE!

    Răspunde

Lasă un răspuns

