Vizita de lucru’

Va spuneam acu’ o bucata de timp ca sor’mea s-a mutat cu catel si purcel la soacra-sa. Eh, in 16 ianuarie anu’ de gratie 2009 trupa lu’ papuc a venit in vizita prelungita pe plaiurile natale. Adicatelea m-am trezit cu toata gasca pe cap.

Vr’o doo zile am avut program administrativ-gospodaresc da’ am reusit sa fac sa aibe o logica apartamentu’ ala. Cu pastratu’ curateniei e usor, ca eu trec pe acas’ in regim hotelier, adica ajung acas’, fac un dus mai butonez ceva si dorm. Numa ca, aseara casa mea arata ca dupa tzunami.Ca pustiulica si-a adus aminte de jucariile ramase la domiciliu’ subsemnatei si le-a imprastiat in ale 4 vanturi.

Ieri am avut program prelungit de nervi, pardon, munca, si pana am ajuns acas’ uitasem cu desavarsire ca am musafiri. Da’ mi-am adus aminte brusc in momentul in care am deschis usa. Rctific, am vrut sa deschid usa.  Ca m-am trezit impingad cu toate fortele la bucata aia de tabla. Dupa ce am reusit s-o cracan suficient cat sa ma pot strecura, am descoperit problema: toti maimutoaii mei de plus erau ingramaditi dupa usa. Tin sa precizez ca  tote plusurile ramase in proprietatea subsemnatei (vr’o 5) au cel putin 50 de tzanti inaltime.  M-am schimbat, mi-am cautat papucii de casa 5 minute, nu i-am gasit si m-am dus sa mananc. Am gasit ceva mancabil prin frigider, da’ mai nou is la regim, ca am mancat fara paine (apropos, are careva idee unde dreaq mi-s cutzitele?).  Optimistu’ din mine s-a gandit ca ar fi o idee buna sa fumeze o tigara si sa se duca sa-si termine programu’ de butoneala, ceea ce am incercat sa fac. Mi-am luat tigarile, am deschis usa spre locu’ de fumat si mi-am gasit cafeaua. Era imprastiata pe jos😥 .  De la locu’ de fumat pana in camerea subsemnatei mi-am gasit ojele, pila, penseta, forfecuta, borcanu’ de cafea si periuta de dinti. Am dat drumu’ la abac si ………….. am desoperit cu stupoare ca soarecu’ subsemnatei a fost subtilizat. Da’ l-am gasit. Era in pat.

No’, acu’ va inchipuiti cam ce am de lucru cand oi ajunge acas’😥 .

PS, nu uitati de 2%.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Lia

     /  25/02/2009

    IOI mama me!!! Si io care credeam ca numa’ pe la mine, se mai intampla cheştii din ăstea (cateodata)😆
    Nah, stiu ca o sa fiu egoista si rea, da’ sa stii ca amu’ dupe ce am citit si la tine, parca m-am mai linistit ca nu’s solo la fazele cu pricina😆

    Răspunde
  2. Athe

     /  26/02/2009

    Eheeeee Lia, cin’ stie cati or mai fi ca noi😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

