Ma marit?

Dragi tovarasi si pretini, gandind la rece, am cam putulit belica. Ca daca nu va spusei, va spui acu’. Mama vrea sa ma marite 😥 .  Partea proasta (din punct de vedere a lu’ mama) e ca n-are cu cine. Partea si mai proasta (din punctul meu de vedere) e ca s-a apucat sa-mi caute barbat. Partea groaznic de proasta e ca m-am prins prea tarziu. Ca sa va spui. De vr’o juma de an imi tot povesteste de un anumit nea’ care-i aduce niste nus’ ce anume marfuri. Ca-i tare simpatic si vorbaret si-ar vrea sa se insoare. Si n-are cu cine.  Drept e ca se mai calmase in ultimele doo luni, da’ cam d’o saptamana iar a inceput.  In primele zile amintea destul de timid de el si povestea neste chestii legate de munci, adicatelea cum ca i s-a imbatat hamalu’ si l-a trimis acasa.

Eh, eu sambata am plecat tai tai la o prietena si m-am intors duminica. Din principiu nu povestesc ce fac pe la chefuri nici trasa de limba nici de par. Duminica_cand s-a intors mama au inceput nationalele de tras de limba. Ca cine a mai fost la chef, ca ce-am facut, ca cand am plecat, ca cand m-am intors, ca cu cine ~, ca da’ tu chiar n-ai pe nimeni. Deci, mama N-AM PE NIMENI si nici nu ma bate gandu’ sa ma leg la cap.  Da’ fiind prea duminica si eu prea obosita n-am bagat prea mult in seama discutia. Proasta idee. Foarte porasta, da’ asta am descoperit numa’ luni.

Luni eram relativ mai treaza decat Duminica. Si imi functionau alarmele vag mai bine. Si cand a inceput mama sa-mi povesteasca iar de susnumitu’ au inceput sa-mi sune. Alarmele adica.  Ca prea era domnu’ subiect de discutie 2 zile la rand si ocupa mai mult timp in discutii decat mutarea sor’mii. Si mama de obicei functioneaza pe sistemu’ „bate iapa sa priceapa saua”, pardon, era invers. Da’ pentru asta tot mi-a luat destul de mult sa pricep ce are mama in cap. De inteles am inteles dupa o discutie de genu:

„Da-mi si mie ala al tau 😀 „

„Ala ce?”

„Ala pe care vorbesti cu frac’tu”.  (ala fiind ID-u de mess)

„Aaaaaaaaaa, de ce?”

„Pai imi trebe 😀 „

„Da’ cui vrei sa i-l dai?” (ca mie imi trecusera prin cap toate neamurile care au descoperit abacu, deci, NU MERCI)

„Pai lu’ baiatu’ ala”.

„Aaaaaaaaa, NU”

„Da’ de ce tu, ca-i baiat simpatic, si vorbaret, si muncitor si…….  si……. si…. „

Si cum va spuneam, mama si-a gasit ginere. Si acu’ vrea sa-mi faca_cunostinta cu el. Ca poate ma marit si eu. Ca deja am o varsta. Si sor-mea are copil. Si-i mai mica decat mine. Si……… si……… si……..

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP, AU SECOUREEEEEEEEEEEEEE, F1 AJUTOOOOOOOOOOOOR .

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

38 comentarii

  1. teiucul

     /  10/02/2009

    Heheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Te-ai scos 😆

    Răspunde
  2. Athe

     /  10/02/2009

    Buei, nu radea de copii disperati 😛

    PS, bine ai venit 🙂

    Răspunde
  3. teiucul

     /  10/02/2009

    AS – Bine te-am gasit 🙂

    Nu rad bre, ma dixtrez si io. Numai mama stie ce e bine pentru fata ei 😆

    Răspunde
  4. Athe

     /  10/02/2009

    Bag sama ca tu cam ti cu ursu’ 😛

    Răspunde
  5. Ada

     /  10/02/2009

    Pfoaaaaaaaa… cre’ ca mamele noastre tre’ sa faca-cunostinta!
    Am si io una care imi tot zice ca tre’ sa-mi gasesc pe cineva, sa-mi fac o familie, sa fac un bebe. (Coana, bebe pot sa ma descurc, asta sa fie problema!)

    Răspunde
  6. Athe

     /  10/02/2009

    Ada, eu zic sa nu le facem cunostinta, ca vorba aia, doo capete gandesc mai bine decat unu singur, si Domnezeu stie ce iese 😆

    Răspunde
  7. Ada

     /  10/02/2009

    Si cand te gandesti ca am locuit in Brasov cand eram mica :D… daca as fi ramas, poate mamele ar fi fost prietene si atunci sa vezi dixtractie 😛

    Răspunde
  8. Athe

     /  10/02/2009

    Dixtractie pe capetele lor probabil si vai s’amar d’ale noastre 😆

    Răspunde
  9. cata055

     /  10/02/2009

    Maritate femeie, pentru numele lu’ al de sus. scapi si de gura lumii si ai si pe cine ‘nerva! : smiley ala dracusor:

    Răspunde
  10. Athe

     /  11/02/2009

    Da’ insoara-te tu daca tot te manca chelea 😈

    Răspunde
  11. Lia

     /  11/02/2009

    ‘neatza, Athe! 🙂
    M-ai „spart”, am ras cu lacrimi!! 😀
    Mai stiu io pe una bucata mama, care s-a chinuit ani de zile sa-si marite odrasla rebeala (adicatelea pe subsemnata). Pfuai, si stii ce? A reusit, mah, pana la urma, cu chiu cu vai, da’ i-o mers planu’ 😀
    Nu’ti mai spui ca a doua zi dupa cununeala civiloasa, o anuntam ca io divortez nenica, io divortez, si sa ma lasi cu d’astea coana, ca nu’s de mine, nu ca stai ca altfel te crap, si o sa faci si copii, si alea-alea.. 😀
    M-am scarpinat in crestetul meu de „rebeloasa” si am zis, nah, binie, fie, hai sa vedem asta cum o mai fi. Numa’ ca io cred ca, daca nu vrei si nu vrei, si nu „ti-e felul” cand vrea mama, nu-i sa fie si gata 😉 pen’ca dupa un timp, „odrasla rebeala” n-o vrut neam sa stea luata cu „chitanta de mana” 😀 si o devenit iara „rebeala” (pffff, era sa moara coana, adicatelea biata mama).
    Amu’ de la un timp, o luat-o de la cap, se uita lung ashe la subsemnata, si cu tonul ala de „n-ai vurt sa stai maritata, f…ti ceara ta de fata 😀 ma intreaba: si? acu’ ce-ai de gand sa faci „marmazela”, ca acu’ oricum nu te mai ia nici dracu’, n-ai vrut sa stai maritata, da’ lasa ca-ti bag io mintile’n capu’ ala sec al tau… 😀
    Nah, io sper din tot sufletu’ sa nu-i mai iasa si a doua oara planu’, c’apoi e belea mare de tot!! 😀
    Zi faina si usoara!

    Răspunde
  12. Athe

     /  11/02/2009

    Io iti tin pumnii si-ti fac galerie sa nu mai reuseasca a doua oara 😀
    Zi super ultra + si tie 🙂

    Răspunde
  13. Lia

     /  11/02/2009

    Saru’manaaaaa! 😀

    Răspunde
  14. exceptional… 🙂 sa nu te lasi!!! :))

    Răspunde
  15. Athe

     /  11/02/2009

    @Lia, sa-ti fie de bine 😉

    Răspunde
  16. Athe

     /  11/02/2009

    @ocserver ma tiu tare. Nu ma las!!!!!

    Răspunde
  17. cata055

     /  11/02/2009

    1. Nu-mi merge netui, iar eu da comm-uri de pe tel…
    2. Eu nici macar nu am varsta legala de insurat, decat cu acordul lor, asa ca am scapat. Da nu stiu cat mai tine, ca daca-ar fi dupa ei…

    Răspunde
  18. Athe

     /  11/02/2009

    cata, rabdare si tutun……….. ca se repara si netu’ ala 😆

    Răspunde
  19. cata055

     /  11/02/2009

    Tutun nu bag, desi tata familia fumeaza la greu… si acu’ ce ar trebui sa fac sa le repar eu netul astora de la RDS? ‘tule muma

    Răspunde
  20. Athe

     /  11/02/2009

    400401. Baga prefixu’ si zi-le ceva de dulce 😳
    PS, bravo tie ca nu bagi tutun. Sa-ti tie Dumnezeu naravu’.

    Răspunde
  21. cata055

     /  11/02/2009

    Nu le zic. stiu ca aia de la relatii clienti nu au nici o vina + ca toata ziua asta primesc.

    Răspunde
  22. Athe

     /  11/02/2009

    Pai macar anunta-i. Ca am patit-oi si io la un moment dat. Nu mergea netu’ nici sa-l biiiiiiip, da’ in timp ce vorbeam cu ei si-a revenit brusc 😀

    Răspunde
  23. cata055

     /  11/02/2009

    He-he… nu mai merge de 1 zi la tot cartieru’ aşa ca-s sigur ca i-a ,,anuntat” cineva.

    Răspunde
  24. Athe

     /  11/02/2009

    „Ne scuzati, e o defectiune in zona. Va garantam ca in cel mai scurt timp serviciul va fi functional”.
    Parca i-as cunoaste 😆

    Răspunde
  25. Io in locul tau i-as fi dat id’ul(ca sa scap de gura mamei) si as fi fost atat de draguta incat n-ar mai fi vrut sa se insoare in veci. Sau cea mai scurta conversatie pe mess,i-as fi zis ca nu ma atrag barbatii, restul sa inteleaga si singur, ca-i baiat mare, nu ? 😆

    Răspunde
  26. Athe

     /  11/02/2009

    Pai m-am gandit si io la asta, numa ca mi-e mila de nervii lu’ mama. Ca daca o ia nenea la intrebari dupa?

    Răspunde
  27. offf…marita-te! 😆

    Răspunde
  28. Athe

     /  11/02/2009

    😆 Nu vreau! Na! Sac! 😆

    Răspunde
  29. treaba ta, nu sti ce pierzi(?). 😀

    Răspunde
  30. Athe

     /  11/02/2009

    Da’ nu scrie nicaieri ca tre’ sa fie cu acte 😛

    Răspunde
  31. Stai linistita, eu m-am lecuit in privinta „contractelor”. 😉

    Răspunde
  32. Athe

     /  11/02/2009

    Ma gandeam eu.
    Eu m-am lecuit inainte sa apuc sa semnez :-„

    Răspunde
  33. Lia

     /  11/02/2009

    @Anestisia, hai mah, nu fi rea, zii si la Athe ca daca nu se marita, pierde excursia aia din luna de miere, unde era hotelu’ dotat cu air-condition numa’ la receptie, iar afara fo 45 di grade 😉

    Răspunde
  34. Athe

     /  11/02/2009

    Da’ iescursia asta nu se castiga si in caz de logodna?
    Ca promit ca ma logodesc 😀

    Răspunde
  35. Lia

     /  12/02/2009

    Ziua buna, Athe.
    Hai ca incercam, negocim la greu si facem tot posibilul sa merji in iexcursie, fie si numa’ in caz de logodeala 😆
    Da’ te previn: 45 di grade celsioase p’afara, 60 p’an hotel, airu’ condition ioc p’an camere, ti-am zis, numa’ la receptie se gaseste racoare 😆
    Zi faina si usoara sa ai azi (ce a mai ramas din ea) 🙂

    Răspunde
  36. Athe

     /  12/02/2009

    Da’ are dushuri ‘otelu? Si apa rece? Ca poate-poate scap cu viata.
    Zi superba si tie 🙂

    Răspunde
  37. jasmin

     /  06/03/2009

    Stiu cum e si eu am o surioara mai mica cu patru ani care s-a maritat de fro cateva luni si toata lumea ma ia la intrebari: da tu cand te mariti? dar nu ai pe nimeni? vai saracutza de tine (de parca as avea vreo boala incurabila).
    In schimb am noroc ca mamicutza mea nu ma bate la cap cu maritatul. Mai face ea cate un apropos din cand in cand, dar nu insista.

    Răspunde
  1. “Maica, te marit!” « Toantele nu merg in rai

Lasă un răspuns

