Google, la mine! (partea nr. unu)

sarpe in stomac – n-am! N-am sarpe adica, stomac am.

renumeratie gemeni – nu dau bani si n-am gemeni!

rezerve cu nicotina blog – adica tu intrebi de plamanii mei?

tip agricultura tara barsei – pe duca

aprovizionare tigari – nuuuuuuuuuu, aici consum tigari!

otetul distruge cd-urile – ai incercat? Zi si mie rezultatu’

povesti vanatoresti – uita-te la stiri!

schimbat tevi apa – iti urez noroc. Sau noroc bun! Dupa caz.

azi am sa crestez in grinda – ai grija cat de tare dai cu toporu’ sa nu-ti cada coperisu’ in cap :-”

0,1 l vodka = demo 0,25 l vodka = trial – si mie mi-e sete 😀

cautatori de comori – adica-s o comoara?

ce inseamna & co – ce vreau eu, da’ de obicei e un tip brunet 😆 (sau rita)

Articolul precedent
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Lia

     /  05/02/2009

    Hai ca abia astept partea no doi 😀

    Răspunde
  2. Athe

     /  05/02/2009

    Vine vineeeeeeeeeeee 😆

    Răspunde
  3. cata055

     /  05/02/2009

    Eu nu fac asa ceva :))!

    Răspunde

Lasă un răspuns

