73 X NU

Musiu Cata s-a gandit ca eu, femeie batrana, n-am de lucru si ca n-are cine-mi toca nervii, si mi-a pasat o leapsa. Carevasazica, NU-MI PLACE:

1. Ziua de luni.

2. Ora 5:45, ca atunci suna prima data desteptatoru.

3. Transportu’ in comun.

4. Atotstiutorii.

5. Manelelelelele.

6. Politicienii.

7. Mesajele stupide dupa ora 22.

8. Intrebarea „Ce faci?” mai ales daca cel ce intreaba e in fata mea.

9. Intrebarea „De ce?” in orice context.

10. Psihologii de duminica.

11. Trecerea de pietoni de la intersectia Saturn/Calea Bucuresti/Poienelor.

12. Mall-urile.

13. Au mutat singuru’ magazin de IT care-mi era in drum intr-un mall la capatu’ lumii, pardon, orasului.

14. Nebunu’ din cauza caruia a trebuit sa-mi schimb locu’ de baut.

15. Sa nu gasesc tigari.

16. Sa nu aiba careva (vanzator adica) sa-mi dea rest.

17. Sa raman fara curent electric.

18. Sa-mi pice netu’ cand am de lucru.

19. Intrebarea „Iti merge netu?”. Asta doar cand sunt la munca si tre’ sa deduc ca „net” inseamna defapt „mess”.

20. Sa mi se „faca ordine” prin hartii.

21. Sa-mi umble careva prin calculator.

22. Cozile la banci.

23. Sa mi se dea ordine.

24. Sa raman fara baterii la aparatu’ de pozat.

25. Isteriile/istericii.

26. Explicatiile.

27. Blocajele in trafic.

28. Frigu’.

29. Faptu’ ca o anume firma nu mai comercializeaza parfumu’ „meu”.

30. Primaru’ din Brasov ca-i lasa pe pensionari sa umble slobozi si gratis cu autobuzu’.

31.Trustu’ Mix, ca n-au decat 2 soiuri de stiri: ce a facut prost Scripcaru si ce-a facut bine Cancescu.

32. Sa raman fara bani si sa n-am de la cine imprumuta.

33. Baieteii care se cred mucha men, pardon, macho man.

34. Pitzipoancele & gorilele lor.

35. Cocalarii si printesele haurite.

36. Masinile albe.

37. Taximetristii care nu stiu orasu’.

38. Pietonii care trec strada pe unde le tuna.

39. Barfa/barfitorii.

40. Vaicarelile.

41. Sa dau cu aspiratoru’.

42. Sa-mi termine careva samponu’ si sa nu-mi spuna.

43. Sa raman fara cafea.

44. Vecinu’ de la 2 care da gauri/sparge pereti/darama chestii de asta primavara.

45. Baba din blocu’ de vis-a -vis ca se uita pe geam (la mine in casa) toata ziua.

46. Masina de spalat, ca face ca indienii.

47. Oamenii incuiati.

48. Agramatii.

49. Juramintele, de orice fel.

50. Intrebarile la care n-am raspuns.

51. Turnatorii.

52. Laudarosii.

53. Betivii.

54. Oamenii care vorbesc mult prost si fara rost.

55. Sa ma bata careva la cap.

56. Bocetele.

57. Sa explic de mai multe ori acelasi lucru.

58. Sa vorbeasca cineva cu mine si sa nu aud.

59. Cicalelile.

60. Discursurile care continua dupa expresia „Taci (dreaq odata)!”

61. Milogelile.

62. Sa cer, in afara de situatia in care sunt cumparator.

63. Sa-mi toace cineva creierii cand am de lucru.

64. Sa n-am inspiratie.

65. Pestele (ala cu 4 ochi care sta pe fundu’ lacului). Mi se face rau de la peste.

66. Sa ascult muzica la casti si sa tina careva neaparat sa vorbeasca cu mine.

67. Sa schimb geamurile, pardon, sa reinstalez windows-u’.

68. Sa trebuiasca sa dau relatii prin telefon despre o problema de genu „Am apasat pe ceva si mi-a aparut o chestie in care scrie ceva, da’ nu inteleg ce. Ce sa fac? „.

69. Colectionarii (stiu eu ce fel de ~).

70. Sa astept.

71. Sa depind de cineva.

72. Sfaturile binevoitoare de genu „ar trebui sa-ti gasesti si tu pe cineva”. Nu vreau 😈

73. Nu mai sunt copil.

S-ar putea sa mai schimb ceva pe parcurs. Dar, pana una alta, la un moment dat o sa fac si reversu’, adica 73 X DA.

I-am dat-o lu’ Ada.

Si lu’ Pandora

Lasă un comentariu

14 comentarii

  1. ronin

     /  04/02/2009

    Este pe moderare sau liber la discutii?

    Răspunde
  2. ronin

     /  04/02/2009

    Este pe moderare…
    La revedere!

    Răspunde
  3. Athe

     /  04/02/2009

    E pe moderare doar primu’ comentariu, da’ cate unii mai si muncesc, deci se modereaza cu putina intarziere :-„

    Răspunde
  4. Athe

     /  04/02/2009

    PS, bine ai venit 🙂

    Răspunde
  5. Ada

     /  04/02/2009

    Nici mie nu-mi plac multe, daca ma straduiesc, o sa gasesc mai mult de 73, niciodata n-am facut lista.
    Ronin, e normal ca moderatul sa fie doar la primul comentariu apoi sa ai liber, te superi degeaba.

    Vezi ca ai ramas cu leapsa agatata, tre s-o pasezi! 😛

    Răspunde
  6. Athe

     /  04/02/2009

    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
    Ada, na-ti o leapsa https://4th3.wordpress.com/2009/02/04/73-x-nu/

    Răspunde
  7. Ada

     /  04/02/2009

    Merci! O preiau si scriu mai diseara! 😛

    Răspunde
  8. Si io jur, dar nu pe bune. Se pune ? 😕

    Răspunde
  9. cata055

     /  05/02/2009

    Vad ca te-ai achitat de corvoada! Broavo.

    Ma duc sa ma culc… Noapte Buna!

    Răspunde
  10. Athe

     /  05/02/2009

    @nasa, nu se pune 😛

    Răspunde
  11. Athe

     /  05/02/2009

    @cata, hip hip huraaaaaaaaaaay, pentru mine. Somn usor :-„

    Răspunde
  12. Asta n-a fost leapsa, asta a fost pedeapsa. 😀

    Răspunde
  13. Athe

     /  05/02/2009

    Stiu Nasa, ca se vezi cat ma iubesc pe mine cate unii 😈

    Răspunde
  1. Leapsa 73 x NU « Toantele nu merg in rai

Lasă un răspuns

