Ce am fost……. si ce-am ajuns

Chestia asta am furat-o de la Ada si zice ca-ti face analiza vietii anterioare.

Mie mi-a iesit cam asa:

Se pare ca ai fost… barbat in ultima ta incarnare – Asta nu ma prea mira. Si in viata asta ma suspecteaza cate unii ca as fi barbat.

Te-ai nascut undeva in teritoriul modern din Ungaria in jurul anului 1775 – Se pare ca am o atractie pentru Balcani. Note to myself, tre’ sa aflu ce s-a petrecut in Ungaria dupa 1775. Pacat ca nu zice si cand am murit.

Profesional, ai fost filosof sau ganditor – adica faceam ce fac si acu’ imi raceam gura si-mi bateam capu’ cu inutilitati.

Profilul vietii anterioare:
Timid, interiorizat, o persoana linistita – Aha, asa-s si acu’. Mai ales daca se chinuie careva sa-mi gaseasca bataturile .

Ai dispus de talente creative care nu au fost fructificate pe deplin – asta o fi motivu’ pentru care mi-a intrat in cap ca stiu sa cant, chiar daca restu’ lumii nu-i de aceeasi parere. In aceasta viata o vei face – acu’ am aflat de ce mi-am tras blog. Norocu’ vostru ca nu poci sa cant pe blog. Adica io pot, da’ voi nu auziti.

Cei care te-au cunoscut te-au considerat o persoana ciudata – Hai pe bune! Si crezi ca astia care ma cunosc in viata asta is de alta parere?

Lectia vietii anterioare adusa in prezenta incarnare:
Trebuie sa iti dezvolti sentimentul de fraternitate – da’ sentimentu’ meu de fraternitate e foarte dezvoltat…….. mai ales cand vreau ceva de la frate-miu.

Incearca sa nu mai depinzi atat de mult de bunurile materiale, incearca sa te ridici deasupra pasiunilor – da’ nu depind de bunurile materiale. Nu de toate, adica. Astia de ce soi de dependenta vorbesc?

Canalizeaza-ti dragostea catre cei mici – mici de statura, mici de varsta, mici la gratar? Care anume „mici”?

Ce zici, acum iti amintesti? – Glumesti. Eu nu-mi aduc aminte ce-am facut acu’ 5 minute si vrei sa-mi aduc aminte ce-am facut in viata trecuta. Da’ promit ca incerc niste lecitina si revin cu raspunsu’.

Voi ce ati fost viata trecuta?

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. intradevar, se potrivesc multe din lucrurile care ni se dau la un test in care sa aflam ce am fost in viata anterioara. da nu poate fi adevarat. nu are cum. noi ne nastem, traim si murim. cum sa te mai nasti odata. atunci pentru ce mai exista Dumnezeu??? trupul moare, sufletul ajunge la Domnul, El ne judeca si hotaraste unde ne este locul. si gata s-a terminat cu noi, nu ne mai intoarcem.

    Răspunde
  2. Athe

     /  26/01/2009

    Petru, credinte si religii pe lumea asta sunt multe. In unele religii se spune ca ne reincarnam in unele ca ajungem in rai/iad in altele ca raiul/iadul o sa-l traim in vietile viitoare. Habar n-am cine are dreptate.

    Răspunde
  3. Ada

     /  27/01/2009

    Mama, ce m-am dixtrat citind ce a iesit la tine! :))

    Răspunde
  4. Lia

     /  05/02/2009

    Ete ce-o iesit:

    „Se pare ca ai fost… femeie in ultima ta incarnare.
    Te-ai nascut undeva in teritoriul modern din Iugoslavia in jurul anului 1500.
    Profesional, ai fost dramaturg, director, muzician sau poet.
    Profilul vietii anterioare:
    Ai fost un ateu, o persoana foarte practica, materialista, fara preocupari spirituale. In viata aceasta, lectia ta este una a credintei. Va trebui sa inveti ca exista forte mai presus de vointa omului. Dedica-ti viata ajutarii aproapelui.
    Lectia vietii anterioare adusa in prezenta incarnare:
    N-ar fi rau daca te-ai implica in activitati sociale. Invata sa oferi ca sa poti primi. Adevarata bogatie a unui om este sufletul sau. Ce zici, acum iti amintesti?”

    Eeee..pe naiba! Pai daca nici io nu mai ofer 😀
    Minte astia, parol! 😀
    Ca am fost ateu..si ca lectia din viata asta e una a credintei..bla..bla..hmmm..hai ca se mai brodeste oleca, desi..nu de Forta Divina ma preocup eu la anii astia 😀 dar na, la batranete asa o fi, maica! 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

