Batranetile maica

Bunicu, Dumezeu sa-l ierte, dupa ce s-a pensionat a inceput sa adune. Aduna fiare, lemne, sarme, ziare si tot felu’ de alte prostii. Cand am vrut la un moment dat sa-i fac curat in casa, nu m-a lasat sa arunc nimic, ca „Poate-mi mai trebuie”.  Dupa ce-a murit batranul, am mai avut o tentativa sa fac curat in apartamentul respectiv, dar, bunica nu m-a lasat, ca „Erau ale lu’ bunicu-to, si poate ii trebuiau la ceva.”

Chestia asta m-a lasat interzisa.

„Pai bine, da’ acu nu-i ma trebuie”

„Pai nu, da’ daca se supara?”

Incepusem sa-mi inchipui ca arunc tot ce avut batranu’ strans aiurea si noaptea ma bate fantoma lu’ bunicu’. Am renuntat la operatia de aruncat toate chestiile la care nu le vedeam rostu’ fin’ca incepuse sa mi se faca frica pentru sanatatea ultimului meu neuron (habar n-aveti cat poa’ sa vorbeasca bunica-mea).

Revenind in zilele noatre, aseara, din lipsa de activitate, am bagat toata muzica existenta in abacul subsemnatei in playlistu’ lu’ nea Winamp, l-am pus pe shuffle si……… m-au apucat durerile de cap.  Am vreo 837  ore de muzica stocata prin tot felu’ de fisiere, directoare, harduri, etc. Vreo 80% din ele nu le-am ascultat nici macar o data si de vreo 20 % uitasem ca le am. Dupa descoperirea asta am incercat sa-mi aduc aminte cu ce ocazie si cu ce scop a ajuns atata muzica in abacu’ meu. Parte dintre ele stiu ca le-am adunat la diferite cereri. Adeca suna cate un prieten: „Ai melodia X?” Daca o aveam, bine, daca nu …..faceam rost. Si rost dupa rost s-au adunat. Parte le-am adunat dupa filozofia lu’ bunicu’ „poate o sa le ascult vreodata”, numa ca la mine „poate” inseamna intotdeuna „nu”. Unele le-am adunat dupa filozofia lu’ bunica. Erau ale lu’ frate-miu ….. si poate se supara daca le sterg. Drept e ca as putea sa-i spun ca mi-a crapat hardu’ si le-am pierdut, da dupa aia neuronu’ meu o sa aiba de suferit. Ca frate-miu seamana cu bunica-mea, si cand incepe sa-mi tina teorii imi vine sa fug d’acasa.

Concluzia, am imbatranit si incep sa adun lucruri aiurea.

P.S. Daca va trece prin cap sa intrebati de ce nu le sterg, raspunsu’ e simplu: Mi-e lene. Si asta e starea mea naturala in uichend, n-are legatura cu batranetile.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. piter29

     /  24/01/2009

    melodiile se aduna vrei nu vrei iese o melodie nou…hai sa vad ce e de capu ei…iti place o pastrezi…nuti place tot o pastrezi…pentru ce ?/degeaba.k poate o mai asculti.j asa se aduna cu miile

    Răspunde
  2. cata055

     /  24/01/2009

    Stiu cum e sa ai in PC o gramda e de poracrii nefolositoare!
    Amu’ cu HDD-ul asta nou am la jocuri pe care le-am terminat si pe care le tin pe ,,printipiul ,, propus de tine.
    Cu muzica o duc mai bine, desi se strange.

    Răspunde
    • Athe

       /  24/01/2009

      Las’ ca si eu am zis ca n-o sa am cu ce sa-mi umplu’ hdd al’ nou (pe vremea cand era nou). M-am razgandit intre timp 😀

      Răspunde
  3. cata055

     /  25/01/2009

    Nooo… eu nu m-am pus pe umplut la el.
    Pe cand aveam numa 40 gigi faceam curat la 2 saptamani si imediat ce terminam un joc, ceva il stergeam repede. Dar acu’ cu 500 ma si mir de ce mai dau prin el.
    La vara sa preconizeaza o curatenie… desi mi-e o leneeee!

    Răspunde
  4. N-am sa te intreb de ce nu le stergi, dar pot sa te intreb:
    cata muzica asculti zilnic, ca sa stiu in cati ani o vei reasculta pe toata? 😀

    Răspunde
  5. Athe

     /  26/01/2009

    Paaaaaaaaaai nu functionez normal fara muzica, numa’ ca de obicei fac fixatii pe anumite melodii……….cam greu de calculat 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

