Povesti vanatoresti

Criza taica. Criza de criza. Criza economica, de bani, de nervi, de isterie. Pentru orice soi de criza se iezista cate o solutie.  In functie de timp, coeficient de inteligenta, capacitate de gandre, bla bla, solutiile sunt bune, relativ bune si proaste.

Eu momentan mi-s in criza de bani. Si cum, de obicei , cand n-am bani nu mai am timp de nimic, prostesc instant si nu mai sunt in stare sa gandesc, singura idee care-mi vine e sa cer imprumut de la careva. Nu s-a intamplat niciodata sa n-am de la cine sa imprumut, ca m-a blagoslovit Dumnezeu cu sefi multi cu dare de mana.

Guvernu’ lu’ nea Boc e in aceeasi stare ca si mine, numa’ ca el n-are sefi cu dare de mana.  Drept urmare, nea’ guvernu’ n-are de un’ sa ia bani imprumut. Pe cale de consecinta, ca sa faca rost de bani tre’ sa reduca cheltuielile rapid si drastic.  Problema e ca nu stie exact de unde si incearca…… marea cu degetu’.

Pentru inceput a incercat povestea cu pensionarii.  O dat legea de ordonat urgenta cun ca toti pensionarii care-s angajati la stat tre’ sa aleaga intre pensie si leafa.  Si s-au rasculat pensionarii ca Horia Closca si Crisan si si-a luat guvernu’ urgenta inapoi.

Acu’ i-a venit alta idee. Da afar’ 20 de procente din angajati.  Da’ numa din aia din administratia centrala. Cujetand la rece si cu ceva bani in buzunar nu-mi prea vine mie sa cred chestia asta, nu de alta da’ traim in Romanica, si la noi restructurarile se cam fac de jos in sus, mai rar invers. No’, io-s copil mic si nu prea pricep ce logica si ce scop au o groaza de ministere secratariate si subsecretariate de stat, drept urmare, as desfiinta tot ce nu pricep si le-as face rost de o gramada de bani. Guvernu’ in schimb pricepe ce nu pricep eu, si pastreaza ministerele.  Ce stiu eu si juma’ de tara e ca, astia care-s angajati pe posturi bine platite in susnumita administratie au neste prieteni care au neste prieteni care-s foarte sus si bine pusi, drept urmare is foarte greu de mazilit. Acu’ ma intreb, care-s aia 20 de procente care raman fara scaune? Aia de pe posturile bine platite……. doar daca au ramas fara prieteni, pe cale de consecinta ori o sa plece trepadusii d’al de mine, ori…….. in scurt timp o se se darame toate cladirile ori o sa puta groazinc pe la Guvern, ca doar deh, cine are nevoie de muncitori de intretinere si de fomei de serviciu?

Acu’ hai sa facem pariurile: da sau nu da afara Guvernu’ lu’ nea’ Boc douaj’ la suta din angajati?

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. cata055

     /  23/01/2009

    Boc va face Poc!
    Asta e singura mea parere in legatura cu el… in afara de faptul ca pare beat mai mereu.
    Aaa… si cum ai pus aia de la zelist acolo? Eu m-am holbat juma’ de ora pana m-am plictisit si am renuntat.

    Răspunde
  2. Athe

     /  23/01/2009

    Io mi-s femeie batrana si ma lasa memoria. Da’ parca era asa: dai clic pe aia cu zelist si te trimite la o pagina. Te pune undeva sa bagi link la blogu’ tau si-ti da un cod. La skin, undeva ai widdgets si pe acolo pe undeva ai o chesti de-i zice „text” sau „text box” Activezi aia si dai paste la cod acolo.
    Amu’ de n-o fi chiar ashe sa nu ma omori 😀

    Răspunde
  3. cata055

     /  23/01/2009

    Bine… merci oricum.
    Eu ma referam cum pui widget-ul ala pe blog… stiu de unde sa il iau sau cum..

    Răspunde
  4. cata055

     /  23/01/2009

    Am doborat miselul.

    Răspunde
  5. Athe

     /  23/01/2009

    Bagai de zama.
    Pardon, sama 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

