Cu Athe la psihiatru

Sau altfel spus, rezultatul recensamantului la pitici.

Mie timpul liber nu – mi face bine. De loc, de fel si de nici o culoare.
Cand am prea mult timp incep sa gandesc. Partea proasta e ca n- am decat 4 neuroni, si de obicei se cearta intre ei. La un moment dat mi – a zis mie cineva ca alcoolu’ ucide neuronii ………. si am incercat sa – i inec in bere. Nu pe toti, macar unu, ca deh, cu cat is mai putini, cu atat sunt mai usor de impacat. N – am reusit sa inec nici unu’ da’ s – au revoltat toti 4. Ca cica au facut reumatism de la atata umezeala. Am incercat sa – i tratez (ca vorba aia, tratamentu’ cu namol face bine la reuma) cu cafea (zatu’ tot un fel de namol se numeste.). Acu’ cica is surescitati. Drept urmare functioneaza la putin peste capacitatea maxima, dar, bineinteles, fiecare in legea lui.
Ghinion de nesansa, incep sa- mi aduc aminte de toate datoriile din motivul sus mentionat, si, cum in ultima perioada am avut cam mult timp liber, m – am apucat de cujetat.
In sunet suav de pikamere, buldozere, compresoare si urlete de oameni cu scoli inalte, incercam azi la munci sa- mi dau seama cam pe unde m – as situa intr – o poveste cu Ilene Cosanzene si Feti – Frumosi. Am realizat, din cauze de forte externe, ca rolurile facute pentru mine sunt ori al de povestitor, ori al de ajutor de Fat Frumos ori al de prietena nedespartita a IC.
Curios, in nici o poveste IC nu ramane visand la un FF care s – a indragostit de alta. Despre surori am aflat ca, daca sunt frumoase se marita cu fratii lu’ FF (nus’ de ce FF are intotdeuna atatia frati cate surori are IC), sau daca sunt urate ori ajung slugi ori mor din te miri ce motive.
N – a fost nimeni in stare sa – mi explice din care anume motiv IC tre’ sa fie neaparat rupta din soare, si nici de ce faptul ca e frumoasa o face sa fie si buna si harnica si cuminte………… si tot ce se mai spune despre ea. Alta fixatie pe care n – a putut nimeni sa mi – o explice e, de ce personagiile feminine care nu exceleaza prin frumusete tre’ sa fie neaparat si rele si lenese si …………altele.
Carevasazica, neputandu – ma regasi in tiparul fizic al IC sunt rea si lenesa ………si altele.
Drept e si faptul ca, zice – se, frumusetea e in ochii celui care o vede. Problema e ca, mai toti FF – ii au cam aceleasi pareri din punct de vedere estetic.
Dar totusi, pe asta de ce – l cheama “Fat Frumos”? De ce nu e Fat Viteaz, sau Fat Destept, sau Fat Cuminte. De ce tre’ neaparat sa fie Frumos? De ce din toate calitatile pe care le are un om au ales – o pe asta? Mdea, e legat de prima impresie – vizualu’.
Sa trecem peste onomastica lu’ FF ca nu – i interesanta momentan.
Ce nu stie nimeni sa- mi spuna de ce IC si FF ajung sa se casatoreasca. In nici o poveste nu se despart cu cateva luni inainte de nunta. In nici o poveste nu apare o terta persoana sau o problema care sa impiedice “fericirea pana la adanc batraneti”
Ce iar nu stie nimeni sa – mi explice e ce se intampla cu IC si FF dupa nunta aia “ca – n povesti” care dureaza de obicei 7 zile si 7 nopti. Povestitorul nu specifica daca FF si IC se cearta, care pe cine si cu cine inseala, cati copii au, daca divorteaza sau nu, iar in cazul in care divorteaza cum impart imparatia, la cine raman copii si cat plateste celalalt pensie alimentara. Povestea cu “au trait fericiti pana n – au mai putut” nu pare adevarata. Dar, deh, e poveste.
Nus’ daca e rau sau bine sa – mi doresc povestea mea cu Ilene Cosanzene si Feti Frumosi. Dar imi doresc…………
Acu’ ramane de vazut, ori rescriu povestea si o fac “Sora cea urata a Ilenei Cosanzeana si Fat ………… (ramane a se completa ulterior)” ori incerc sa ma obisnuiesc cu ideea ca nu – s si nici n – o sa fiu IC, ca FF se va indragosti intotdeauna de IC iar eu voi fi un ghimpe in coasta lor (trebuia sa – mi inventez un personagiu), ori voi fi singurul personagiu de poveste care a ramas celibatar.

Asta a fost cujetarea neuronului nr. 1. Cand s – or apuca si ailalti de cujetat, revin cu update – uri la storry.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

