Si maine iar e luni

Si nu vreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau. Si plang si nimanui nu-i pasa. Si nu-i corect.

Pai asta-i viata? Ca deh, e drept ca asa s-a nimerit, da’ imi dai tu, nea’ statu’ roman 5 zile libere (nu ca ar fi ceva iesit din comun(a), da’s 5 zile libere legate intre ele, si asta nu se intampla prea des), dupa care ma trimiti 3, sau 2 cu bunavointa sefei, inapoi la munca.  Si n-ar fi asta o problema prea mare, dar:

  1. ‘teligentii de la transportu’ in comuna au program de uichend, ceea ce inseamna ca, daca la 6 juma’ trecute fix nu-s in statie, ori plec cu taxiu’ ori deger inca juma’ de ora …………..cah
  2. marti cand am plecat de la munca aveam pe birou vreo 2 tone de hartogaraie, care trebuia rezolvate de atunci, da’ prea intrasem in spiritu’ lu’ mos craciun si n-am avut chef. Am o vaga senzatie ca n-a trecut nimeni pe acolo sa le rezolve, deci………… am de lucru de-o sa-mi iasa ochii…………….. cah.
  3. tot marti, tot cand am plecat de la munca am descoperit cu stupoare ca sfanta tastatura aflata pe inventaru’ subsemnatei n-are chef sa mai bata spatiu, z,x,c,v,b,n,m virgula, punct si alte cateva chestii, deci,  inainte sa ma apuc de munca va trebui s-o fac bucati si sa scot din ea agrafele, capsele, scrumu’ de tigara ……si ce crocodili or mai fi prin ea.  Si nu – mi place sa curat tastaturile…………..cah
  4. cum e prima zi de munca dupa Craciun, se lasa cu mese festive. E lege in birou, si mie nu-mi placeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. De loc , de fel si de nici o culoare. Mai ales cand am de lucru. De felu’ meu nu prea mananc de sarbatori. Daca stau bine sa ma gandesc e sigura perioada din an cand apuca sa mi se faca foame, la propriu, fin’ca dupa ce stau o zi (cateodata 2) la cratita, nu-mi mai tre’ mancare nici sa ma pici cu ceara. Drept urmare, ca sa intru in spiritu’ sarbatorii colective, o sa trebuiasca sa car dupa mine ceva porcarii, si neaparat niste muraturi (sa am si eu ce manca in cazu’ in care mi se face foame)………cah.
  5. O sa trebuiasca sa ascult de miliarde si miliarde de ori ce i-a adus mosu’ la o colega si pe unde a umblat de Craciun si ce misto’ a fost. Cre’ ca saraca nu prea vorbeste acasa (sau n-o asculta nimeni) si cand ajunge la munca baga play dupa care repeat …….si ramane in stadiu asta toata ziua. Si eu nu vreau sa stiu ce i-a adus mosu’, nici unde a fost, da’ daca nu se poate abtine si tre’ sa spuna o data ajunge, ca pricep, pe bune…………cah.
  6. toata lumea intreaba „ce ti-a adus mosu’ ” si io nu vreau sa spun ce mi-a adus mosu’, ca mosu’ n-a trecut pe la mine, si sa spun „nimic” suna aiurea, iar daca folosesc varianta de rezerva (adica ce-a impartit nea’ Ciomu’ la ultima operatie) pricep toate ad literam si se oftica.  Nu ma deranjeaza prea tare faptu’ ca se oftica da’ dupa aia incep cu intrebarile: ca cum arata, ca cati ani are, ca unde lucra, ca cat castiga (posesoru’ susnumitului obiect) si mie mi – a zis mama ca nu-i frumos sa minti, drept urmare raman fara raspuns……………….cah.
  7. urasc ideea de „luni dimineata” de cand ma stiu. Nu-mi place sa ma trezesc devreme, mai ales daca ma obliga cineva. Acu’ mai e si ocazie speciala, ca am apucat sa ma obisnuiesc cu ideea de „tarziu”. Adica adorm la ore tarzii si ma trezesc dupa acelasi principiu, drept urmare, n – o sa am somn pan’ pe la 2 – 3 dimineata si la 6 cel tarziu tre’ sa fiu drepti…………..cah.

Deci, care te duci maine la munca in locu’ meu?

Articolul precedent
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Lia

     /  04/02/2009

    😀 😀
    Am ras de-am capiat! Cu punctele 5 si 6, m-ai facut praf 😀 😀
    Nu te mai consoleaza acuma, ca na, a trecut o luna si ceva de la sarbatori, dar m-as fi dus eu in locul tau la berou, numai sa nu fiu nevoita sa gasesc mereu o scuza cat mai plauzibila, sa nu fiu pusa la cratita in perioada aia (poate ar trebui sa-mi fie rusine, desi nu imi e, dar urasc fazele cu gatitul in dracii aia mari, cand vin sarbatorile).
    Au egzistat atatea tentative serioase sa ma lege lumea de aragaz si de cratitaraie, incat mi-am dorit sa fiu la munca 😀

    Răspunde
  2. Athe

     /  04/02/2009

    Eh, am supravietiuit .
    Sincer imi pare rau pentru tine, mai ales ca eu am interdictie la aragaz :-„

    Răspunde
  3. Lia

     /  04/02/2009

    😀
    Sa ma incumet sa intreb de ce ai interdictie? 🙂

    Răspunde
  4. Athe

     /  04/02/2009

    Aaaaaaaaaaaaaa, paaaaaaaaai, era sa dau foc la casa in copilaria mea de muuuuuuuuult apusa :-:

    Răspunde

Lasă un răspuns

